DSpace Repository

ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ХІМІЇ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: ПЕРЕВАГИ ТА ПОРІВНЯЛЬНИЙ АСПЕКТ З ІНШИМИ ВИДАМИ НАВЧАННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Вишневська, Л. В.
dc.contributor.author Кляуз, Л. І.
dc.contributor.author Vishnevskaya, L.
dc.contributor.author Klyauz, L.
dc.date.accessioned 2021-05-26T10:37:25Z
dc.date.available 2021-05-26T10:37:25Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/13908
dc.description Вишневська Л. В., Кляуз Л. І. Дистанційне навчання хімії у закладах загальної середньої освіти: переваги та порівняльний аспект з інщими видами навчання. «Молодий вчений». 2020. № 10 (86), жовтень. С. 107- 113. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються теоретичні основи використання технологій дистанційного навчання в освітньому процесі профільних шкіл; проаналізовано ефективність та вивчення конкретних практичних моделей його реалізації, в організації порівняльних досліджень з урахуванням наукової методології. Впровадження дистанційного навчання, як технології змін і трансформацій, необхідні додаткові зусилля як вчителів, так і учнів, що дозволяють більш ефективно використовувати переваги електронного навчання і нівелювати або взаємно компенсувати недоліки навчального процесу. Зазначено такі переваги: необмежений доступ до навчальної та інших видів інформації; можливість відбору потрібного змісту, способів, методів навчання; прозорість і зрозумілість системи оцінювання; можливість відстежувати процес навчання. Досліджено нові властивості змісту цифрових освітніх ресурсів та наведено приклади нових дидактичних функцій. Виділено основні причини, що стимулюють розвиток і впровадження змішаного навчання: прагнення до створення персоніфікації моделі навчання; підвищення різноманітності індивідуальної мотивації учнів; перехід до державної системи онлайн-тестування; потреба у збільшенні на вчального часу та розширення переліку доступних навчальних ресурсів; поліпшення умов педагогічної і навчальної діяльності; здешевлення вартості інформаційно-педагогічних технологій; звикання учнів та їх батьків до використання мобільних освітніх додатків; зацікавленість у подоланні суттєвої прірви між потребами технологій сучасного виробництва та готовністю до таких технологій випускних шкіл з різним стартовим доступом до інформаційних ресурсів та їх ІТ-компетентності. Розглянуто переваги та недоліки очного і дистанційного навчання хімії у порівнянні з іншими видами навчання, зокрема змішаним. Визначено проблеми при розробці моделей дистанційного навчання – недостатня ІТ-грамотність, залежність від техніки, широкосмугового інтернету, стійкості онлайн-режиму, недостатність безлімітних тарифів, жорсткість визначених форм, домінування вузької предметної спеціалізації в розробці навчальних планів. Виокремлено основні компоненти використання технологій дистанційного навчання у підготовці учнів профільних шкіл з хімії та перевірено їх ефективність. uk_UA
dc.title ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ХІМІЇ У ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ: ПЕРЕВАГИ ТА ПОРІВНЯЛЬНИЙ АСПЕКТ З ІНШИМИ ВИДАМИ НАВЧАННЯ uk_UA
dc.title.alternative DISTANCE LEARNING OF CHEMISTRY IN GENERAL SECONDARY EDUCATIONAL INSTITUTIONS: ADVANTAGES AND COMPARATIVE ASPECT WITH OTHER TYPES OF STUDIES uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Медичний факультет
    Кафедра фізичної терапії та ерготерапії. Кафедра хімії та фармації. Кафедра медицини

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account