DSpace Repository

Методика організації дистанційного навчання учнів фізики

Show simple item record

dc.contributor.author Богатиренко, Ю. О.
dc.date.accessioned 2021-01-25T12:35:24Z
dc.date.available 2021-01-25T12:35:24Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/13255
dc.description Богатиренко, Ю. О. Методика організації дистанційного навчання учнів фізики = Methods of organizing distance learning for physics students : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Ю. О. Богатиренко ; наук. керівник к.п.н., доцент Т. Л. Гончаренко ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т комп’ютерних наук, фізики та математики, Кафедра фізики та методики її навчання. – Херсон : ХДУ, 2020. – 62 с. uk_UA
dc.description.abstract Робота присвячена висвітленню методики організації проектної діяльності учнів в умовах дистанційного навчання. Не зважаючи на те, що дистанційна освіта регламентована на законодавчому рівні питання впровадження в освітній процес основних засад дистанційної освіти залишається актуальним Вивчення даної проблеми сприятиме ефективній організації та застосування дистанційної форми навчання у закладах загальної середньої освіти. Розроблені методичні рекомендації включають перелік тем навчальний проектів, алгоритми їх виконання для школярів та критерії оцінювання розроблених учнями навчальних проектів. Апробація результатів дослідження була проведена шляхом впровадження розроблених рекомендацій в освітній процес Новонаталівської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів – філія опорного навчального закладу «Хрестівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Хрестівської сільської ради» Херсонської області. The work is devoted to the coverage of the methods of organizing project activities of students in the conditions of distance learning. Despite the fact that distance education is regulated at the legislative level, the issue of introducing the basic principles of distance education into the educational process remains relevant. The study of this problem will contribute to the effective organization and use of distance learning in general secondary education. The developed methodical recommendations include the list of themes of educational projects, algorithms of their performance for schoolboys and criteria of an estimation of the educational projects developed by pupils. Approbation of the research results was carried out by implementing the developed recommendations in the educational process of Novonatalivska comprehensive school of I-II degrees - a branch of the basic educational institution "Khrestivska comprehensive school of I-III degrees of Khrestiv village council" of Kherson region. uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject дистанційна освіта uk_UA
dc.subject проектна діяльність uk_UA
dc.subject educational process uk_UA
dc.subject distance education uk_UA
dc.subject project activity uk_UA
dc.title Методика організації дистанційного навчання учнів фізики uk_UA
dc.title.alternative Methods of organizing distance learning for physics students uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account