DSpace Repository

Психолого-педагогічні умови збереження психічного здоров’я дітей

Show simple item record

dc.contributor.author Урбан, С. В.
dc.date.accessioned 2021-01-20T08:30:31Z
dc.date.available 2021-01-20T08:30:31Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/13080
dc.description Урбан, С. В. Психолого-педагогічні умови збереження психічного здоров’я дітей = Psychological and pedagogical conditions for maintaining the mental health of children: кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / С. В. Урбан ; наук. керівник к.п.н., доцент О. В. Казаннікова ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т педагогічний, Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. – Херсон : ХДУ, 2020. – 61 с. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз проблеми психічного здоров’я дитини дошкільного віку. Охарактеризовано критерії та показники психічного здоров’я в дитинстві. Досліджено специфіку збереження психічного здоров’я дитини в межах закладу дошкільної освіти / The theoretical analysis of the problem of mental health of a preschool child was carried out in the qualification work. Criteria and indicators of childhood mental health are described. The specifics of maintaining the mental health of a child within a preschool institution have been studied uk_UA
dc.subject дитина дошкільного віку uk_UA
dc.subject психічне здоров’я uk_UA
dc.subject preschool child uk_UA
dc.subject mental health uk_UA
dc.title Психолого-педагогічні умови збереження психічного здоров’я дітей uk_UA
dc.title.alternative Psychological and pedagogical conditions for maintaining the mental health of children uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account