dc.contributor.author |
Хмельковська, С. В. |
|
dc.date.accessioned |
2015-11-24T13:19:16Z |
|
dc.date.available |
2015-11-24T13:19:16Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.uri |
http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/1296 |
|
dc.description |
Хмельковська, С. В. ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ : СУТНІСТЬ, СКЛАДОВІ, ЗНАЧЕННЯ / С. В. Хмельковська // Молодь і ринок : щокварт. наук.-пед. та економ. журнал. – 2006. – № 5. – С. 65-69. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті досліджено феномен творчого потенціалу, його основних домінантів; проаналізовано особливості організації шкільного навчання іноземних мов на початковому, середньому та старшому ступенях; встановлено залежність рівня сформованості творчого потенціалу учнів шкіл від схильності їх учителів до творчого стилю діяльності. |
uk_UA |
dc.title |
ТВОРЧИЙ ПОТЕНЦІАЛ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ: СУТНІСТЬ, СКЛАДОВІ, ЗНАЧЕННЯ |
uk_UA |