DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ КОЛОКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ЛІЦЕЇВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Show simple item record

dc.contributor.author Прокопенко, Ю. В.
dc.date.accessioned 2021-01-15T17:49:56Z
dc.date.available 2021-01-15T17:49:56Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/12919
dc.description Прокопенко, Ю. В. Формування колокаційної компетентності учнів ліцеїв у процесі навчання англійської мови = The Formation of Lyceum Students’ Collocation Competence in the Process of English Language Teaching : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Ю. В. Прокопенко ; наук. керівник к.пед.н., доц. О. А. Зуброва ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т української й іноземної філології та журналістики, Кафедра англійської мови та методики її викладання. – Херсон : ХДУ, 2019. – 64 с. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі розкривається поняття колокаційної компетентності, розроблюється навчально-методичне забезпечення (тексти, завдання), що сприятиме підвищенню ефективності формування колокаційної компетентності учнів. Розглядаються можливі шляхи застосування різноманітних методів, що мають на меті формування колокаційної компетентності учнів. Розкривається зміст викладання англійської мови в ліцеї. Обґрунтовується доцільність використання певних методів і прийомів, типів вправ для формування колокаційної компетентності ліцеїстів. Пропонується методика формування колокаційної компетентності ліцеїстів на уроках англійської мови, що підкріплюється навчально-методичним забезпеченням, яким можна користуватися при підготовці до уроків. In the qualification thesis the concept of collocation competence is revealed, educational and methodological support (texts, tasks) that will surge the effectiveness of the students’ collocation competence formation is elaborated. Possible ways of applying various methods aimed at forming students' collocation competence are considered. The content of teaching English in the lyceum is revealed. The expediency of using certain methods and techniques, types of exercises for the formation of the lyceum students’ collocation competence is substantiated. The method of formation of the lyceum students’ collocation competence in the English classroom is offered. Educational and methodical maintenance which can be used in classroom is supported. uk_UA
dc.subject колокаційна компетентність uk_UA
dc.subject учні ліцею uk_UA
dc.subject навчання англійської мови uk_UA
dc.subject collocation competence uk_UA
dc.subject lyceum students uk_UA
dc.subject English language teaching uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ КОЛОКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ЛІЦЕЇВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ uk_UA
dc.title.alternative THE FORMATION OF LYCEUM STUDENTS’ COLLOCATION COMPETENCE IN THE PROCESS OF ENGLISH LANGUAGE TEACHING uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account