DSpace Repository

ВПЛИВ РІВНЯ ТРИВОЖНОСТІ НА КОГНІТИВНІ ПРОЦЕСИ СТУДЕНТІВ У СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Заволоко, О. О.
dc.date.accessioned 2021-01-03T11:03:06Z
dc.date.available 2021-01-03T11:03:06Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/12700
dc.description Заволоко, О. О. Вплив рівня тривожності на когнітивні процеси студентів у системі дистанційного навчання = Influence of anxiety level on students' cognitive processes in the distance learning system : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / О. О. Заволоко ; наук. керівник к.психол.н., доц. В. Ф. Казібекова ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, ф-т психології, історії та соціології, Кафедра практичної психології. – Херсон : ХДУ, 2020. – 48 с. uk_UA
dc.description.abstract Метою даної роботи є дослідження впливу рівня тривожності на когнітивні процеси студентів у системі дистанційного навчання. Для досягнення поставленої мети в ході нашої роботи було проведено емпіричне дослідження та встановлені особистісні риси студентів, їх рівень тривожності та розвиток когнітивних процесів. Дана робота складається з двох розділів. Перший розділ містить результати теоретичного дослідження і узагальнення, раніше дослідженого матеріалу, інших науковців та авторів. У другому розділі наведено результати емпіричного дослідження вибірки досліджуваних у навчанні в аудиторіях та у дистанційній формі. Емпіричне дослідження студентів виявило, що тривожність негативно впливає рівень когнітивних процесів. Вона заважає контролю емоцій, підвищує нервозний стан та страх. Коли вона знижується людина відчуває себе впевненіше, спокійніше та може виконувати складні вправи без негативних наслідків. Порівнюючи результати опитувальників та кореляційних зв’язків денної та дистанційної форми навчання, можна узагальнити, що тривожність посилилась під час електронного навчання, а когнітивні процеси погіршились через стресову ситуацію. Загалом, дослідження показало, що тривожність має значний вплив на розвиток когнітивних процесів особистості. При її підвищенні ефективність виконання вправ знижується, студенти відчувають хвилювання, неспокій, в них проявляються соматичні та психічні порушення. При зниженні ж тривоги, особистості відчувають полегшення та можуть виконувати вправи на високому рівні. The purpose of this work is to study the influence of anxiety on the cognitive processes of students in the distance learning system. To achieve this goal in the course of our work was an empirical study and established the personality traits of students, their level of anxiety and the development of cognitive processes. This work consists of two sections. The first section contains the results of theoretical research and generalization of previously studied material by other scientists and authors. The second section presents the results of an empirical study of a sample of subjects studied in classrooms and in distance learning. An empirical study of students found that anxiety negatively affects the level of cognitive processes. It interferes with emotional control, increases nervousness and fear. When it decreases, a person feels more confident, calmer and can perform complex exercises without negative consequences. Comparing the results of questionnaires and the correlations between full-time and distance learning, we can conclude that anxiety increased during e-learning, and cognitive processes deteriorated due to stress. In general, research has shown that anxiety has a significant impact on the development of cognitive processes of the individual. With its increase, the effectiveness of exercise decreases, students feel anxiety, restlessness, they show somatic and mental disorders. When anxiety is reduced, individuals feel relieved and can perform exercises at a high level. uk_UA
dc.subject тривожність uk_UA
dc.subject когнітивні процеси uk_UA
dc.subject дистанційне навчання uk_UA
dc.subject anxiety uk_UA
dc.subject cognitive processes uk_UA
dc.subject distance learning uk_UA
dc.title ВПЛИВ РІВНЯ ТРИВОЖНОСТІ НА КОГНІТИВНІ ПРОЦЕСИ СТУДЕНТІВ У СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ uk_UA
dc.title.alternative INFLUENCE OF ANXIETY LEVEL ON STUDENTS' COGNITIVE PROCESSES IN THE DISTANCE LEARNING SYSTEM uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account