DSpace Repository

ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ З ТУБЕРКУЛЬОЗНОЮ ІНФЕКЦІЄЮ

Show simple item record

dc.contributor.author Спірідонова, О. О.
dc.date.accessioned 2020-12-31T12:37:28Z
dc.date.available 2020-12-31T12:37:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/12677
dc.description Спірідонова, О. О. Організація соціально-педагогічної роботи в дошкільному закладі з туберкульозною інфекцією = Organization of social and pedagogical work in a preschool institution with tuberculosis infection : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / О. О. Спірідонова ; наук. керівник к.пед.н., доц. О. В. Федорова ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Факультет психології історії та соціології, Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та соціології. – Херсон : ХДУ, 2020. – 60 с. uk_UA
dc.description.abstract Актуальність теми. Сучасний період розвитку нашого суспільства має низку соціальних, політичних , економічних та культурних проблем. Визначені проблеми зумовлюють пошук оптимальних шляхів для виховання та навчання дітей, підготовки їх до життя. Варто підкреслити, що на теперішній час спостерігається тенденція до зростання дітей, які мають соматичні захворювання, а основи здоров’я закладаються саме в дитинстві. Мета роботи полягає у дослідженні специфіки соціально-педагогічної роботи в дошкільному закладі санаторного типу для дітей із туберкульозною інфекцією. Для досягнення поставленої мети необхідно розв’язати такі завдання: • Дослідити історичний аспект становлення дошкільного виховання в Україні;• Висвітлити порядок комплектування дошкільних навчальних закладів компенсуючого типу; • Визначити провідні напрями організації соціально-педагогічної роботи в дошкільних закладах для дітей з туберкульозною інфекцією;• Емпірично дослідити вплив загартовуючих процедур в дошкільних закладах на дітей з соматичною ослабленістю; • Розробити оздоров-розвивальну програму «Буду здоровим» Об’єкт дослідження – соціально-педагогічна діяльність у дошкільних закладах санаторного типу. Предмет дослідження – організація соціально–педагогічної роботи з дітьми дошкільного віку, що мають латентну форму туберкульозної інфекції . Методи дослідження: аналіз, порівняння, систематизація, класифікація та узагальнення. Метод узагальнення дозволив визначити основні поняття дослідження, вивчити та зробити аналіз з проблем дослідження, а також специфіку соціально-педагогічної роботи із дітьми, що мають латентну форму туберкульозної інфекції. Було здійснено пряме й опосередковане спостереження з метою вивчення особливостей розвитку і поведінки дітей із латентною туберкульозною інфекцією. Історичний метод дозволив визначити проблеми становленя дошкільної освіти. Actuality of theme. The modern period of development of our society has a number of social, political, economic and cultural problems. The identified problems determine the search for optimal ways to raise and educate children, preparing them for life. It is worth emphasizing that at present there is a tendency to increase the number of children with somatic diseases, and the foundations of health are laid in childhood. The purpose of the work is to study the specifics of socio-pedagogical work in a sanatorium-type preschool institution for children with tuberculosis infection. To achieve this goal it is necessary to solve the following tasks: • Identify the leading areas of organization of socio-pedagogical work in preschool institutions for children with tuberculosis; • Empirically investigate the impact of hardening procedures in preschool institutions on children with somatic weakness;• Develop a health and development program "I will be healthy" The object of research is the education and upbringing of children in a sanatorium-type preschool institution. The subject of research is the organization of social and pedagogical work in a sanatorium-type preschool institution with children with a latent form of tuberculosis infection. Research methods: analysis, comparison, systematization, classification and generalization. Direct and indirect observations were made to study the peculiarities of the development and behavior of children with latent tuberculosis infection. The historical method allowed us to identify problems in the formation of preschool education. uk_UA
dc.subject соціально-педагогічна робота uk_UA
dc.subject діти із соматичними хворобами uk_UA
dc.subject дошкільнята із латентною формою туберкульозної інфекції uk_UA
dc.subject розвивально-оздоровча програма uk_UA
dc.subject social and pedagogical work uk_UA
dc.subject children with somatic diseases uk_UA
dc.subject preschoolers with a latent form of tuberculosis infection uk_UA
dc.subject developmental and health program uk_UA
dc.title ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ В ДОШКІЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ З ТУБЕРКУЛЬОЗНОЮ ІНФЕКЦІЄЮ uk_UA
dc.title.alternative ORGANIZATION OF SOCIAL AND PEDAGOGICAL WORK IN A PRESCHOOL INSTITUTION WITH TUBERCULOSIS INFECTION uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account