DSpace Repository

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ЛІВОРУКИМИ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Show simple item record

dc.contributor.author Пастушенко, Г. В.
dc.date.accessioned 2020-12-31T11:51:35Z
dc.date.available 2020-12-31T11:51:35Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/12675
dc.description Пастушенко, Г. В. Сучасні підходи організації соціально-педагогічної роботи з ліворукими дітьми молодшого шкільного віку = Modern approaches to the organization of socio-pedagogical work with left-handed children of primary school age : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / Г. В. Пастушенко ; наук. керівник к.пед.н., доц. О. В. Федорова ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Факультет психології історії та соціології, Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та соціології. – Херсон : ХДУ, 2020. – 56 с. uk_UA
dc.description.abstract Актуальність теми. У нашому суспільстві багато років проблеми ліворуких вважалися надуманими. Ну, працюєш ти лівою рукою краще, ніж правою, - що тут такого? А насправді ігнорування лівацтва дитини може призвести до порушень фізичного і психічного здоров'я, не дає змоги розкрити здібності, виявити обдарованості, а отже, й реалізувати себе в дорослому житті. Мета і завдання дослідження. Розкрити організацію соціально-педагогічної роботи з ліворукими дітьми в умовах загальноосвітньої школи і розробити програму соціально-педагогічного супроводу ліворуких дітей молодшого шкільного віку Для досягнення поставленої мети необхідно розв’язати такі завдання: - здійснити експериментальне дослідження визначення ліворукості у учнів молодших класів та проаналізувати результати дослідження. - розробити програму соціально-педагогічного супроводу для ліворуких дітей. Об’єкт дослідження - адаптація ліворуких дітей до умов загальноосвітнього навчального закладу. Предмет дослідження – сучасні підходи організації соціально-педагогічної роботи з ліворукими дітьми молодшого шкільного віку. Методи дослідження: Теоретичні: історико-теоретичний аналіз і синтез зарубіжного й вітчизняного досвіду для обґрунтування теоретичних положень організації соціально-педагогічної роботи з ліворукими дітьми молодшого шкільного віку в загальноосвітньому просторі; емпіричні: пряме й опосередковане спостереження з метою вивчення особливостей розвитку і поведінки ліворуких дітей. Actuality of theme. In our society for many years the problems of left-handed people were considered far-fetched. Well, you work with your left hand better than with your right - what is this? The purpose and objectives of the study. To reveal the organization of social and pedagogical work with left-handed children in the conditions of comprehensive school and to develop the program of social and pedagogical support of left-handed children of primary school age To achieve this goal it is necessary to solve the following tasks: - to carry out an experimental study to determine left-handedness in primary school students and analyze the results of the study. - to develop a program of social and pedagogical support for left-handed children. The object of research is the education and upbringing of left-handed children in a comprehensive school. The subject of research - modern approaches to the organization of socio-pedagogical work with left-handed children of primary school age in secondary school Research methods: Theoretical: historical-theoretical analysis and synthesis of foreign and domestic experience to substantiate the theoretical provisions of the organization of socio-pedagogical work with left-handed children of primary school age in the general educational space; empirical: direct and indirect observation to study the development and behavior of left-handed children. uk_UA
dc.subject природа ліворукості uk_UA
dc.subject психологічні особливості uk_UA
dc.subject функціональна асиметрія мозку uk_UA
dc.subject ліворука дитина uk_UA
dc.subject соціально-педагогічна робота uk_UA
dc.subject nature of left-handedness uk_UA
dc.subject psychological features uk_UA
dc.subject functional asymmetry of the brain uk_UA
dc.subject left-handed child uk_UA
dc.subject socio-pedagogical work uk_UA
dc.title СУЧАСНІ ПІДХОДИ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ЛІВОРУКИМИ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ uk_UA
dc.title.alternative MODERN APPROACHES TO THE ORGANIZATION OF SOCIO-PEDAGOGICAL WORK WITH LEFT-HANDED CHILDREN OF PRIMARY SCHOOL AGE uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account