DSpace Repository

Формування художнього образу в портреті засобами м’яких матеріалів

Show simple item record

dc.contributor.author Гончаренко, В. С.
dc.date.accessioned 2020-12-22T09:39:35Z
dc.date.available 2020-12-22T09:39:35Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/12539
dc.description Гончаренко, В. С. Формування художнього образу в портреті засобами м’яких матеріалів = Forming an artistic image in a portrait by means of soft materials: кваліфікаційна робота (проєкт). Пояснювальна записка на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» / В. С. Гончаренко ; наук. керівник доц. В. В. Ракович ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т культури і мистецтв, Кафедра образотворчого мистецтва і дизайну. – Херсон : ХДУ, 2020. – 24 с. uk_UA
dc.description.abstract Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи магістра містить: 24 стор, 23 використаних джерела. Мета магістерської роботи полягає у дослідженні теоретичних основ і практичних можливостей виконання портрету м’якими матеріалами. Об’єктом дослідження є портрет м’якими матеріалами як одна з технік малюнку в образотворчому мистецтві. Предметом дослідження є процес створення творчої роботи та засоби художньої виразності в техніці м’яких матеріалів, а саме вугілля. Методи дослідження:Теоретичні аналіз, синтез порівняння наукової літератури для обґрунтування поняття «художній образ в образотворчому мистецтві». В першій частині пояснювальної записки висвітлено основні історичні етапи становлення портрету в образотворчому мистецтві. Було описано характерні особливості м’яких матеріалів та засоби їх виразності в малюнку. У другій частині було докладно описано принцип виконання портрету вуглем та послідовність його створення. Дослідивши основні принципи застосування м’яких матеріалів під час виконання портрету слід зазначити, що художник головну увагу звертає на передачу емоційного стану натури. Одним з основних елементів становлення художника як професіонала це вміння практично застосовувати навички в малюнку особливо під час зображення натури графічними м’якими матеріалами. Технічні можливості застосування цих матеріалів дають змогу швидко та ефективно передати основні характеристики натури. Особливо, якщо це стосується портрету людини. Зображення портрету людини з різних ракурсів та в різній час доби завжди є цікавим та популярним сюжетом для створення творчої роботи. Розгляду теми портрету присвячені деякі аспекти досліджень М. Алпатова, Г. Виноградової, А. Габричевського. The explanatory note to the master's qualification work contains: 24 pages, 23 sources used. The purpose of the master's thesis is to explore the theoretical foundations and practical possibilities of making a portrait with soft materials. The object of research is a portrait with soft materials as one of the techniques of drawing in fine arts. The subject of the research is the process of creating creative work and means of artistic expression in the technique of soft materials, namely coal. Research methods: Theoretical analysis, synthesis of comparison of scientific literature to substantiate the concept of "artistic image in the fine arts". The first part of the explanatory note highlights the main historical stages of the formation of the portrait in the fine arts. The characteristic features of soft materials and the means of their expression in the drawing were described. The second part described in detail the principle of execution of the portrait with charcoal and the sequence of its creation. Having explored the basic principles of using soft materials in the execution of the portrait, it should be noted that the artist focuses on the transfer of the emotional state of nature. One of the main elements of becoming an artist as a professional is the ability to practically apply skills in drawing, especially when depicting nature with soft graphic materials. Technical possibilities of application of these materials allow to transfer quickly and effectively the basic characteristics of nature. Especially when it comes to a portrait of a man. The image of a portrait of a person from different angles and at different times of the day is always an interesting and popular subject for creating creative work. Some aspects of researches of M. Alpatov, G. Vinogradova, A. Gabrichevsky are devoted to consideration of a theme of a portrait. uk_UA
dc.subject Портрет uk_UA
dc.subject натура uk_UA
dc.subject образотворче мистецтво uk_UA
dc.subject малюнок uk_UA
dc.subject графіка uk_UA
dc.subject м’які матеріали uk_UA
dc.subject вугілля uk_UA
dc.subject пляма uk_UA
dc.subject штрих uk_UA
dc.subject Portrait uk_UA
dc.subject nature uk_UA
dc.subject fine art uk_UA
dc.subject drawing uk_UA
dc.subject graphics uk_UA
dc.subject soft materials uk_UA
dc.subject charcoal uk_UA
dc.subject stain uk_UA
dc.subject stroke uk_UA
dc.title Формування художнього образу в портреті засобами м’яких матеріалів uk_UA
dc.title.alternative Forming an artistic image in a portrait by means of soft materials uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account