dc.description.abstract |
Стаття розглядає актуальну проблему сучасної методики викладання іноземних мов реалізації якої здійснюється через розвиток субкомпетенцій як складових дискурсивної компетенції: соціолінгвістичної, соціокультурної, лінгвокраїнознавчої, дискурсивно-тематичної та компенсаторної, а також розвиток відповідних груп умінь: продукування та розпізнавання тексту (дискурсу), соціокультурної трансформації, сприйняття та аналізу краєзнавчої та лінгвокраїнознавчої інформації, використання культурних норм та мовленнєвого етикету .транных языков, реализация которой осуществляется через развитие субкомпетенций как составляющих дискурсивной компетенции: социолингвистической, социокультурной, лингво-страноведческой, дискурсивно-тематической, и компенсаторной, а также развитие соответствующих групп умений, воспроизводство и распознавание текста (дискурса), социокультурной трансформации, восприятия и анализа страноведческой и лингвострановедческой информации, использования культурных норм и речевого этикета.This article observes an actual problem of modern Language teaching – formation of discursive competence through sociolinguistic, sociocultural, discursive-thematically, compensator and development of certain skills for composing and understanding of the text (discourse), sociocultural transformation, perception and analyses country-studying information, using cultural norms and speech ethicet. |
uk_UA |