DSpace Repository

ДИСЦИПЛІНУВАННЯ ПІДРОСТАЮЧОЇ ОСОБИСТОСТІ: ДОСВІД Й. ГЕРБАРТА

Show simple item record

dc.contributor.author Гоштанар, І. В.
dc.date.accessioned 2015-11-04T13:41:16Z
dc.date.available 2015-11-04T13:41:16Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/1189
dc.description.abstract У статті розглянуто науково-педагогічну спадщину видатного представника світової педагогічної науки, німецького педагога, філософа і психолога Й. Гербарта (1776 – 1841) у контексті розвитку шкільництва Німеччини на початку ХІХ століття. Проаналізовано погляди вченого на проблему формування моральної свідомості та дисциплінування підростаючої особистості. Зазначено, що Й. Гербарт виділив особливий вид педагогічної діяльності – керування, що в педагогічній системі вченого має подвійне значення та створює необхідну передумову для розвитку власної волі дитини. uk_UA
dc.subject керування uk_UA
dc.subject дисциплінування uk_UA
dc.subject мистецтво виховання uk_UA
dc.subject багатостороння освіта uk_UA
dc.title ДИСЦИПЛІНУВАННЯ ПІДРОСТАЮЧОЇ ОСОБИСТОСТІ: ДОСВІД Й. ГЕРБАРТА uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account