DSpace Repository

ОСОБЛИВОСТІ ОПАНУВАННЯ ФОНОЛОГІЧНИМ КОМПОНЕНТОМ МЕТАМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ З ПОРУШЕННЯМИ ПИСЬМА

Show simple item record

dc.contributor.author Зубкова, Т. А.
dc.date.accessioned 2020-08-09T11:16:52Z
dc.date.available 2020-08-09T11:16:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/11714
dc.description Зубкова, Т. А. Особливості опанування фонологічним компонентом метамовної компетенції молодшими школярами з порушеннями письма = The Peculiarities of Mastering Metalanguage Competence by Junior Pupils with Writing Impairment of Phonological Component : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / Т. А. Зубкова ; наук. керівник доцент Н. В. Кабельнікова ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Педагогічний ф-т, Кафедра природничо-математичних дисциплін та логопедії. - Херсон : ХДУ, 2020. - 62 с. uk_UA
dc.description.abstract В кваліфікаційній роботі розглянуті особливості опанування фонологічним компонентом метамовної компетенції молодшими школярами з порушеннями письма. З’ясовано ступінь розробки проблеми в спеціальній літературі; досліджено стан сформованості та характер порушень фонематичних процесів, операції фонематичного аналізу, синтезу, метамовних узагальнень в учнів зі специфічними порушеннями письма (дисграфією); розроблено методичні рекомендації щодо формування метамовної компетенції у молодших школярів. In the qualification work the peculiarities of mastering the phonological component of metalanguage competence by junior schoolchildren with writing disorders are considered. The degree of development of the problem in the special literature is found out; the state of formation and the nature of disorders of phonemic processes, operations of phonemic analysis, synthesis, metalanguage generalizations in students with specific disorders of writing (dysgraphia) are studied; methodical recommendations on formation of metalanguage competence at junior schoolchildren are developed. uk_UA
dc.subject фонологічний компонент uk_UA
dc.subject мовна компетенція uk_UA
dc.subject порушення письма uk_UA
dc.subject дисграфія uk_UA
dc.subject фонематичний аналіз uk_UA
dc.subject синтез uk_UA
dc.subject phonological component uk_UA
dc.subject language competence uk_UA
dc.subject writing disorders uk_UA
dc.subject dysgraphia uk_UA
dc.subject phonemic analysis uk_UA
dc.subject synthesis uk_UA
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ОПАНУВАННЯ ФОНОЛОГІЧНИМ КОМПОНЕНТОМ МЕТАМОВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ З ПОРУШЕННЯМИ ПИСЬМА uk_UA
dc.title.alternative THE PECULIARITIES OF MASTERING METALANGUAGE COMPETENCE BY JUNIOR PUPILS WITH WRITING IMPAIRMENT OF PHONOLOGICAL COMPONENT uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account