DSpace Repository

ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ ЗВ’ЯЗНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ НЕРІЗКОВИРАЖЕНИМ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ

Show simple item record

dc.contributor.author Гридіна, І. В.
dc.date.accessioned 2020-08-06T09:33:58Z
dc.date.available 2020-08-06T09:33:58Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/11661
dc.description Гридіна, І. В. Особливості побудови зв’язних висловлювань у молодших школярів із нерізковираженим загальним недорозвиненням мовлення = The Peculiarities of Constructing Logical Utterance of Junior Pupils with Unsharp General Undevelopted Speech : кваліфікаційна робота (проєкт) на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / І. В. Гридіна ; наук. керівник к. пед. н., доцент Н. В. Кабельнікова ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. університет, Педагогічний факультет, Кафедра природничо-математичних наук та логопедії. - Херсон : ХДУ, 2020. - 68 с. uk_UA
dc.description.abstract У роботі представлено особливості використання зв’язних висловлювань першокласниками із нерізковираженим загальним недорозвиненням мовлення. Наше завдання вивчити стан сформованості усного зв’язного мовлення та особливості побудови зв’язних висловлювань у першокласників із нерізковираженим ЗНМ. У дослідженні представлено розроблену систему діагностичних завдань для виявлення стану та особливостей розвитку зв’язного мовлення а також представлені методичні рекомендації, які містять методи та прийоми формування основних складових компонентів зв’язного мовлення. The article presents the peculiarities of the use of coherent utterances of first-graders with unexpressed general speech underdevelopment, our task is to study the state of formation of oral coherent speech and the peculiarities of constructing coherent utterances in first-graders with unexpressed ZNM. The study presents a developed system of diagnostic tasks to identify the state and features of the development ot coherent speech, as well as guidelines that contain methods and techniques tor the formation of the main components of coherent speech. uk_UA
dc.subject зв’язні висловлювання uk_UA
dc.subject недорозвинення uk_UA
dc.subject мовлення uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.subject нерізковираження uk_UA
dc.subject coherent statements uk_UA
dc.subject underdevelopment uk_UA
dc.subject speech uk_UA
dc.subject schoolchildren uk_UA
dc.subject vaguely expressed uk_UA
dc.title ОСОБЛИВОСТІ ПОБУДОВИ ЗВ’ЯЗНИХ ВИСЛОВЛЮВАНЬ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ НЕРІЗКОВИРАЖЕНИМ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ uk_UA
dc.title.alternative THE PECULIARITIES OF CONSTRUCTING LOGICAL UTTERANCE OF JUNIOR PUPILS WITH UNSHARP GENERAL UNDEVELOPTED SPEECH uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account