DSpace Repository

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКІВ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Show simple item record

dc.contributor.author Фурдак, О. О.
dc.date.accessioned 2020-08-05T08:26:27Z
dc.date.available 2020-08-05T08:26:27Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/11633
dc.description Фурдак, О. О. Психолого-педагогічні умови успішної адаптації першокласників в умовах Нової української школи = Psychological and Pedagogical Conditions of Effective First Grade Pupils’ Adaptation in the Conditions of the New Ukrainian School : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / О. О. Фурдак ; наук. керівник к.пед.н., доцент А. В. Горлова ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Педагогічний факультет, Кафедра педагогіки дошкільної та початкової освіти. – Херсон : ХДУ, 2020. – 50 с. uk_UA
dc.description.abstract На сьогодні система розвитку освіти спрямована на захист цінностей дитинства, гуманізацію навчання, особистісний підхід, розвиток здібностей кожного учня, що забезпечує психологічний комфорт дітей. Початок навчання в школі – це одна з найважливіших подій у житті дитини. Адаптація дитини до навчання у школі напряму залежить від психолого-педагогічної готовності майбутніх першокласників до шкільного життя. Насамперед, психолого-педагогічна готовність ніяк не полягає в умінні дітей читати та писати. Найголовнішим пріоритетом має бути загальний розвиток дитини. Саме він забезпечує подальшу якість навчання учня у школі. Від позитивної адаптації дитини до школи значною мірою залежить подальша успішність та соціалізація учня. Показником адаптації слугує найголовніше внутрішній стан дитини, її емоційне почуття, та внутрішня напруженість, а також важливим критерієм є продуктивність у навчанні. Більшість дітей досить таки швидко адаптується до школи, вони з радістю відвідують заняття, з цікавістю виконують завдання, та залюбки підпорядковуються шкільним вимогам. Але на жаль не у всіх адаптація проходить легко, у деяких першокласників вона сильно затягується. Накопичення певних негативних психічних станів дитини може призвести до небажаного психологічного дискомфорту, а також іноді може сприяти появленню в характері небажаних, деколи навіть негативних рис. Якщо вчитель зможе правильно та якнайшвидше організувати взаємодію першокласників, то вже приблизно в середині навчального року адаптація дітей стабілізується. Адаптація першокласників в першу чергу залежить від вчителя, його стилю спілкування з учнями, використання вправ-ігор в навчально-виховному процесі. Вчитель повинен допомагати учням успішно адаптуватися. Так, як з учнями в школі вчитель проводить найбільше часу, то він повинен відразу побачити дезадаптованих учнів та допомогти їм. Важливу роль має співпраця з батьками та налаштованість усього педагогічного колективу на важливий етап успішного реформування школи – адаптацію дитини до навчання. The most important indicator of adaptation is the child's inner state, his emotional feelings, and inner tension, as well as an important criterion is productivity in learning. Most children adapt to school fairly quickly, they are happy to attend classes, perform tasks with interest, and gladly obey school requirements. But unfortunately, not all adaptation is easy, some first-graders it is very long. The accumulation of certain negative mental states of the child can lead to unwanted psychological discomfort, and can sometimes contribute to the appearance of undesirable, sometimes even negative traits. If the teacher is able to properly and as quickly as possible to organize the interaction of first-graders, then about the middle of the school year, children's adaptation stabilizes. The adaptation of first-graders primarily depends on the teacher, his style of communication with students, the use of exercises-games in the educational process. The teacher must help students to adapt successfully. Just as a teacher spends the most time with students at school, he should immediately see the maladapted students and help them. An important role is played by cooperation with parents and the attitude of the entire teaching staff to an important stage of successful school reform - the child's adaptation to learning. uk_UA
dc.subject адаптація uk_UA
dc.subject першокласники uk_UA
dc.subject психолого-педагогічна готовність uk_UA
dc.subject гуманізація навчання uk_UA
dc.subject особистісний підхід uk_UA
dc.subject аdaptation uk_UA
dc.subject first-graders uk_UA
dc.subject psychological and pedagogical readiness uk_UA
dc.subject humanization of education uk_UA
dc.subject personal approach uk_UA
dc.title ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ УСПІШНОЇ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКІВ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ uk_UA
dc.title.alternative PSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL CONDITIONS OF EFFECTIVE FIRST GRADE PUPILS’ ADAPTATION IN THE CONDITIONS OF THE NEW UKRAINIAN SCHOOL uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account