DSpace Repository

ЛІНГВОСТИЛІСТИЧНІ ТА ПРАГМАТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВІДТВОРЕННЯ АНГЛІЙСЬКОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ У ПЕРЕКЛАДІ

Show simple item record

dc.contributor.author Горєлова, А. В.
dc.date.accessioned 2020-07-24T08:41:28Z
dc.date.available 2020-07-24T08:41:28Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/11474
dc.description Горєлова, А. В. Лінгвостилістичні та прагматичні особливості відтворення англійськомовних рекламних текстів у перекладі = Linguistic, stylistic and pragmatical peculiarities of english advertising texts rendering : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / А. В. Горєлова ; наук. керівник: канд. філол. н., доцент О. М. Шапошник ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т іноземної філології, Кафедра перекладознавства та прикладної лінгвістики. – Херсон : ХДУ, 2020. – 54 с. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота зорієнтована на висвітлення лінгвостилістичних і прагматичних особливостей відтворення англійськомовних рекламних текстів у перекладі. Уточнено визначення поняття «дискурс» та «реклама». У роботі також висвітлено питання англійськомовних рекламних текстів у перекладі. Описано особливості та труднощі процесу відтворення англійськомовних рекламних текстів українською мовою. The qualifying paper is focused on highlighting the linguistic, stylistic and pragmatical peculiarities of English-language advertising texts rendering. The definitions of "discourse" and "advertising text" have been clarified. The paper also highlights the peculiarities and difficulties of English-language advertising texts rendering into Ukrainian. uk_UA
dc.subject рекламні тексти uk_UA
dc.subject особливості перекладання текстів uk_UA
dc.subject методика аналізу текстів uk_UA
dc.subject реципієнт перекладу uk_UA
dc.subject цільова аудиторія uk_UA
dc.subject advertising texts uk_UA
dc.subject peculiarities of advertising texts rendering uk_UA
dc.subject methodology of texts analysis uk_UA
dc.subject recipient of the translation uk_UA
dc.subject target audience uk_UA
dc.title ЛІНГВОСТИЛІСТИЧНІ ТА ПРАГМАТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВІДТВОРЕННЯ АНГЛІЙСЬКОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ ТЕКСТІВ У ПЕРЕКЛАДІ uk_UA
dc.title.alternative LINGUISTIC, STYLISTIC AND PRAGMATICAL PECULIARITIES OF ENGLISH ADVERTISING TEXTS RENDERING uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account