DSpace Repository

АУТОТРЕНІНГ ТА ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКИ, ЯК ЗАСОБИ ПРОФІЛАКТИКИ ВИНИКНЕННЯ РОЗУМОВОЇ ВТОМИ ШКОЛЯРІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Афанасьєв, А. А.
dc.date.accessioned 2020-07-20T08:54:43Z
dc.date.available 2020-07-20T08:54:43Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/11288
dc.description Афанасьєв, А. А. Аутотренінг та фізкультхвилинки, як засоби профілактики виникнення розумової втоми школярів = Autotraining and physical activity break as a means of preventing the students' mental fatigue / А. А. Афанасьєв ; наук. керівник д.п.н., професор В. Л. Смульський ; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т фізичного виховання та спорту, Кафедра медико-біологічних основ фізичного виховання та спорту . – Херсон : ХДУ, 2020. – 41 с. uk_UA
dc.description.abstract Кваліфікаційна робота присвячена питанням профілактики виникнення розумової втоми у школярів засобами застосування аутотренінгу та фізкультхвилинок. Встановлено, що застосування засобів аутогенного тренування і фізкультхвилинок позитивно впливає на динаміку розумової працездатності учнів наприкінці уроку. У контрольній групі наприкінці уроку ми спостерігали зниження розумової працездатності за показниками загальної кількості та швидкості переробки інформації. Qualification work is devoted to the prevention of mental fatigue in schoolchildren through the use of self-training and physical education. It is established that the use of autogenic training and physical education has a positive effect on the dynamics of mental performance of students at the end of the lesson. In the control group at the end of the lesson, we observed a decrease in mental performance in terms of total amount and speed of information processing. uk_UA
dc.subject аутотренінг uk_UA
dc.subject фізкультхвилинки uk_UA
dc.subject розумова втома uk_UA
dc.subject школярі uk_UA
dc.subject autotraining uk_UA
dc.subject physical training minutes uk_UA
dc.subject mental fatigue uk_UA
dc.subject schoolchildren uk_UA
dc.title АУТОТРЕНІНГ ТА ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКИ, ЯК ЗАСОБИ ПРОФІЛАКТИКИ ВИНИКНЕННЯ РОЗУМОВОЇ ВТОМИ ШКОЛЯРІВ uk_UA
dc.title.alternative AUTOTRAINING AND PHYSICAL ACTIVITY BREAK AS A MEANS OF PREVENTING THE STUDENTS' MENTAL FATIGUE uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account