DSpace Repository

ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ЦЕРКОВНОГО ХОРУ

Show simple item record

dc.contributor.author Баб'як, М. Г.
dc.date.accessioned 2020-07-09T12:30:23Z
dc.date.available 2020-07-09T12:30:23Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/123456789/11171
dc.description Баб'як, М. Г. Педагогічні аспекти діяльності керівника церковного хору = Pedagogical aspects of the activity of the head of thechurch choir : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр» / М. Г. Баб'як ; наук. Керівник доц. Н. О. Гунько; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т культури і мистецтв, Кафедра вокалу та хорових дисциплін. - Херсон : ХДУ, 2020. - 51 с. uk_UA
dc.description.abstract У кваліфікаційній роботі аналізуються педагогічні аспекти керівника церковного хору. Регент, як педагог, прищеплюючи учасникам колективу вокальні навички в галузі церковного співу, повинен дбати і про їх духовно-моральну культуру - відкрити літературні джерела, пояснити методи та особливості роботи з ними стосовно церковного співу, а також визначити ціннісні орієнтири, на яких надалі вони зможуть вибудовувати своє життя. Одним важливим завданням регента як педагога, є передача християнських православних традицій і традицій співочої хорової культури, які характерні для церковного співу. Сучасна регентська діяльність є, водночас, і продовженням давньої традиції керування церковним співом, і специфічною формою диригентсько-хорової майстерності, і особливим різновидом церковного служіння. Функції сучасного регента охоплюють різні види діяльності: хорову педагогіку та виконавство, композиторську, наукову та місіонерську діяльність. Саме ця комплексність і зумовлює необхідність дослідження регентства як соціокультурного явища, що потребує опори на системно-наукову методологію та методи культурології., Ключові слова: церковно-хорова культура, регентська діяльність, церковно-хорове мистецтво, церковно-співоча традиція, богослужбовий спів, церковний хор, клірос. In the qualification thesis, the pedagogical aspects of the church choir directing are analyzed. The chorister, as a teacher, while instilling in the collective members vocal skills in the field of church singing, must also take care of their spiritual and moral culture - to open literary sources, explain the methods and special aspects of working with them in relation to church singing, as well as determine the value guidelines on which later they will be able to build their life. One of the most important tasks of the chorister as a teacher is the transmission of Christian Orthodox traditions and the traditions of choral culture, which are distinctive for the church singing. Modern choristical activity is at the same time a continuation of the long tradition of managing church singing, a specific form of choral conducting mastery, as well as a special kind of church service. The functions of the modern chorister cover various types of activities: choral pedagogy and performance, composer, scientific and missionary activities. It is this complexity that makes it necessary to study the precentorship as a sociocultural phenomenon that needs to be supported by system-scientific methodology and methods of cultural studies. uk_UA
dc.subject церковно-хорова культура uk_UA
dc.subject прецентрація uk_UA
dc.subject церковно-хорове мистецтво uk_UA
dc.subject церковно-співоча традиція uk_UA
dc.subject богослужбовий спів uk_UA
dc.subject церковний хор uk_UA
dc.subject клірос uk_UA
dc.subject church-choral culture uk_UA
dc.subject precentorship uk_UA
dc.subject church-choral art uk_UA
dc.subject church-singing tradition uk_UA
dc.subject liturgical singing uk_UA
dc.subject church choir uk_UA
dc.subject kliros uk_UA
dc.title ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ КЕРІВНИКА ЦЕРКОВНОГО ХОРУ uk_UA
dc.title.alternative PEDAGOGICAL ASPECTS OF THE ACTIVITY OF THE HEAD OF THECHURCH CHOIR uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account