У роботі проаналізовано поняття і сутність соціально-психологічної адаптації до школи; розкрито психолого-педагогічні умови адаптації дитини до школи; конкретизовано ознаки, причини та наслідки шкільної дезадаптації; ...
У науковій роботі проведено дослідження проблеми естетичного розвитоку дітей дошкільного віку засобами синтезу мистецтв. У першому розділ ірозкрито сутність поняття «естетичний розвиток», «інтегроване заняття», «синтез ...
Метою роботи є науково обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови використання інтерактивних технологій в освітньому процесі початкової школи. Кваліфікаційна робота містить такі розділи: теоретичні основи ...
У науковій роботі проведено дослідження проблеми організації проєктної діяльності учнів початкової школи.
У першому розділі вивчено сучасний стан організації проєктної діяльності молодших школярів в теорії та практиці ...
У науковій роботі проведено дослідження проблеми проведення свят і розваг у закладах дошкільної освіти. У першому розділі розкрито свята і розваги в закладах дошкільної освіти як засіб естетичного виховання дітей; ...
Дослідження присвячено проблемі вивчення педагогічних умов підготовки старших дошкільників до освітньої діяльності в школі. Автором охарактеризовано види готовності старших дошкільників до навчання в школі. Особлива увага ...
У кваліфікаційній роботі визначено особливості розвитку творчих здібностей дітей молодшого шкільного віку, обґрунтовано педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів початкової школи, проаналізовано рівень розвитку ...
У роботі проаналізовано гендерний підхід до освітньої діяльності, визначено його принципи і форми реалізації в початковій школі; узагальнено особливості інтелектуального розвитку молодших школярів за гендерними відмінностями; ...
В кваліфікаційній роботі охарактеризовано проблему морального виховання дітей дошкільного віку в психолого-педагогічній літературі; визначено особливості формування уявлень про моральні норми поведінки у дітей старшого ...
Кваліфікаційна робота викладена на 60 сторінках, вона складається зі вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел (38 позицій) та додатків.
Об’єктом розгляду є розвиток пізнавальної діяльності дітей ...