DSpace Repository

Міжіндивідуальна варіативність та успадковуваність інтелекту в дітей молодшого шкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Примак, І. В.
dc.date.accessioned 2020-04-08T07:10:32Z
dc.date.available 2020-04-08T07:10:32Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/10434
dc.description Примак, І. В. Міжіндивідуальна варіативність та успадковуваність інтелекту в дітей молодшого шкільного віку: кваліфікаційна робота (проєкт) на здобуття ступеня вищої освіти “магістр” / І. В. Примак; наук. керівник к.с/г.н., доцент О. Г. Лановенко; Міністерство освіти і науки України ; Херсонський держ. ун-т, Ф-т біoлoгії, геoграфії і екології, Кафедра біології людини та імунології . – Херсон: ХДУ, 2019. – 77 с. uk_UA
dc.description.abstract Ефективність організації процесу навчання на будь-якому рівні та віковому етапі безпосередньо залежить від знання закономерностей розвитку розумових здібностей і факторів, які детермінують цей процес. Відомо, що вплив освітнього середовища обумовлює формування розумових спосібностей опосередковано, через внутрішні умови – вікові та індивідуальні. Нині більшість вчених вважають, що інтелект з віком має все більший вплив генотипових факторів [4,5,9]. Отже, для розробки освітніх програм і технологій, найбільш адекватних різним віковим етапам людини, вкрай необхідним є всебічне вивчення всіх природних детермінант інтелектуального розвитку. uk_UA
dc.subject інтелект uk_UA
dc.subject тест Векслера uk_UA
dc.title Міжіндивідуальна варіативність та успадковуваність інтелекту в дітей молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Other uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account