DSpace Repository

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ 1–4 КЛАСІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ

Show simple item record

dc.contributor.author Шалар, О. Г.
dc.contributor.author Моїсеєв, С. О.
dc.contributor.author Гузар, В. М.
dc.contributor.author Shalar, O. G.
dc.contributor.author Moiseiev, S. O.
dc.contributor.author Huzar, V. M.
dc.date.accessioned 2020-02-05T07:29:20Z
dc.date.available 2020-02-05T07:29:20Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/10117
dc.description Шалар, О. Г. Концептуальні засади розвитку предметних компетентностей учнів І-ІV класів на уроках фізичної культури в Новій українській школі / О. Г. Шалар, С. О. Моїсеєв, В. М. Гузар // Педагогічний альманах : зб. наук. праць. - Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», 2019. - Вип. 43. – С. 45-56. uk_UA
dc.description.abstract Актуальність статті зумовлена імплементацією Концепції Нової української школи в практику роботи закладів загальної середньої освіти взагалі та викладання навчального предмета «Фізична культура» зокрема. Метою статті є уточнення концептуальних засад розвитку предметних компетентностей учнів 1-4 класів на уроках фізичної культури в Новій українській школі. У статті висвітлюються погляди відомих українських учених на сучасне термінологічне поле компетентнісного підходу до навчання учнів у закладах загальної середньої освіти. Установлено, що під компетентнісним підходом в освіті доцільно розуміти спрямованість освітнього процесу на формування в учнів ієрархічно підпорядкованої системи ключових, загальнопредметних та предметних компетентностей. У публікації представлений структурно-функціональний взаємозв’язок між наскрізними змістовими лініями, ключовими, предметними компетентностями та наскрізними уміннями в реалізації компетентнісного підходу до навчання учнів-початківців на уроках фізичної культури в Новій українській школі. Показано пріоритетність розвитку предметних компетентностей у реалізації компетентнісного підходу до навчання учнів-початківців на уроках фізичної культури. Здійснено аналіз поглядів визнаних учених на класичну теорію навчання рухових дій. Автором уточнено концептуальні та організаційно-методичні особливості інноваційних систем фізичного виховання учнів початкової школи, що максимально враховують вимоги Нової української школи. Зроблено висновок, що Нова українська школа потребує перегляду й осучаснення методики проведення уроків фізичної культури. Це стає можливим через гармонійне поєднання здобутків класичної теорії і методики навчання рухових дій з інноваційними підходами до підвищення творчої активності та соціальної взаємодії учнів на уроках фізичної культури. The relevance of the article is due to the implementation of the Concept of the New Ukrainian School in the practice of general secondary education in general and the teaching of the subject «Physical Education» in particular. The purpose of the article is to clarify the conceptual foundations of the development of subject competences of pupils of 1-4 grades at physical education lessons in the New Ukrainian School. The article highlights the views of well-known Ukrainian scholars on the modern terminological field of a competent approach to teaching pupils general secondary educational institutions. It is established that under the competence approach in education it is advisable to understand the orientation of the educational process to the formation hierarchically subordinated system of key, general subject and subject competences in pupils. The publication presents the structural-functional relationship between the cross-cutting content lines, key, subject competences and their cross-cutting skills in implementing a competent approach to teaching primary pupils at physical education lessons in New Ukrainian School. The priority of the development of subject competences in the implementation of the competence approach to teaching primary pupils at physical education lessons is shown. An analysis of the views of recognized scientists on the classical theory of motion training has been done. The author clarifies the conceptual, organizational and methodological features of the author’s systems of physical education of primary pupils, which maximally take into account the requirements of the New Ukrainian School. It is concluded that the New Ukrainian School needs revision and updating of the methods of conducting physical education lessons. This is made possible by the harmonious combination of the achievements of classical theory and methods of teaching motion actions with innovative approaches to enhancing the creative activity and social interaction of pupils at physical education lessons. uk_UA
dc.subject Нова українська школа uk_UA
dc.subject урок фізичної культури uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject предметні компетентності uk_UA
dc.subject творчість uk_UA
dc.subject інтеракція uk_UA
dc.subject New Ukrainian school uk_UA
dc.subject physical culture lesson uk_UA
dc.subject competence approach uk_UA
dc.subject subject competencies uk_UA
dc.subject creativity uk_UA
dc.subject interaction uk_UA
dc.title КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ 1–4 КЛАСІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ uk_UA
dc.title.alternative CONCEPTUAL PRINCIPLES OF DEVELOPMENT OF SUBJECT COMPETENCES OF PUPILS OF 1–4 GRADES AT PHYSICAL EDUCATION LESSONS IN THE NEW UKRAINIAN SCHOOL uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account