DSpace Repository

УМОВИ ІНТЕГРАЦІЇ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ В СИСТЕМУ ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАХОДІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Кольцова, О. С.
dc.date.accessioned 2020-01-28T14:04:46Z
dc.date.available 2020-01-28T14:04:46Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/10054
dc.description Кольцова, О. С. Умови інтеграції олімпійської освіти в систему позашкільних закладів / О. С. Кольцова // Фізичне виховання, спорт і туристсько-краєзнавча робота в закладах освіти : зб. наук. праць / додаток до Гуманітарного віснику ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Григорія Сковороди». – Переяслав-Хмельницький, ФОП Лукашевич О. М., 2015. – С. 518-523. uk_UA
dc.description.abstract Одним із ефективних підходів до виховання молодого покоління є впровадження олімпійської ідеології в навчально-виховний процес через інтеграцію олімпійської освіти. Статтю присвячено науковому розв’язанню актуальної проблеми інтеграції олімпійської освіти в систему позашкільних заходів, що спрямоване на формування всебічно розвиненої особистості. Визначено основні завдання педагогічної діяльності в рамках олімпійської освіти. На основі визначення поняття та завдань олімпійської освіти обґрунтовано критеріальну основу виявлення її ефективності: інтелектуальний, поведінковий, емоційно-вольовий та практичний. В статті здійснено аналіз стану розробленості проблеми інтеграції олімпійської освіти у науковій літературі. Розкрито сутність, зміст та особливості інтеграції олімпійської освіти. Теоретично обґрунтовано педагогічні умови інтеграції олімпійської освіти в систему позашкільних заходів: підготовка педагога до інтеграції олімпійської освіти; розвиток первинного колективу; створення виховного простору в умовах позашкільних заходів. Одним из эффективных подходов к воспитанию молодого поколения является внедрение олимпийской идеологии в учебновоспитательный процесс через интеграцию олимпийского образования. Статья посвящена научному решению актуальной проблемы интеграции олимпийского образования в систему внешкольных мероприятий, направленных на формирование всесторонне развитой личности. Определены основные задачи педагогической деятельности в рамках олимпийского образования. На основе определения понятия и задач олимпийского образования обоснованно критериальную основу выявления ее эффективности: интеллектуальный, поведенческий, эмоционально-волевой и практический. В статье осуществлен анализ разработанности проблемы интеграции олимпийского образования в научной литературе. Раскрыта сущность, содержание и особенности интеграции олимпийского образования. Теоретически обоснованы педагогические условия интеграции олимпийского образования в систему внешкольных мероприятий: подготовка педагога к интеграции олимпийского образования; развитие первичного коллектива; создание воспитательного пространства в условиях внешкольных мероприятий. One of the approaches to education of the younger generation is the introduction of the Olympic ideology in the educational process through the integration of Olympic education. The article is devoted to the most pressing scientific problems of integration of Olympic education in extracurricular activities aimed at forming a fully developed personality. The main task of educational activities within the Olympic education. Based on the definition of objectives and criteria for Olympic education proved its effectiveness by identifying: intellectual, behavioral, emotional and volitional and practical. education, educational process, extracurricular activities, children, youth, teacher, conditions, criteria. The level of the development of the problem of integration of Olympic education in the scientific literature has been analyzed. The essence, the content, and the peculiarities of integration of Olympic education have been revealed. The pedagogic conditions of Integration of Olympic education in extracurricular activities have been theoretically substantiated, particularly, the preparation of the teacher for integration of Olympic education; the development of the initial collective; and the creating educational space in terms of extracurricular activities. uk_UA
dc.subject олімпійська освіта uk_UA
dc.subject навчально-виховний процес uk_UA
dc.subject позашкільні заходи uk_UA
dc.subject діти uk_UA
dc.subject молодь uk_UA
dc.subject педагог uk_UA
dc.subject умови uk_UA
dc.subject критерії uk_UA
dc.subject олимпийское образование uk_UA
dc.subject учебно-воспитательный процесс uk_UA
dc.subject внешкольные мероприятия uk_UA
dc.subject дети uk_UA
dc.subject молодежь uk_UA
dc.subject педагог uk_UA
dc.subject условия uk_UA
dc.subject критерии uk_UA
dc.subject оlympic education uk_UA
dc.subject the educational process uk_UA
dc.subject extracurricular activities uk_UA
dc.subject children uk_UA
dc.subject youth uk_UA
dc.subject teacher uk_UA
dc.subject conditions uk_UA
dc.subject criteria uk_UA
dc.title УМОВИ ІНТЕГРАЦІЇ ОЛІМПІЙСЬКОЇ ОСВІТИ В СИСТЕМУ ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАХОДІВ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account