DSpace Repository

ІНТЕГРАТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДОСЛІДНИЦЬКИХ ПРОЕКТІВ УЧНІВ З БІОЛОГІЇ

Show simple item record

dc.contributor.author Карташова, І. І.
dc.contributor.author Клименко, В. М.
dc.contributor.author Дармостук, В. В.
dc.contributor.author Kartashova, І. І.
dc.contributor.author Klymenko, V. M.
dc.contributor.author Darmostuk, V. V.
dc.date.accessioned 2020-01-28T09:15:03Z
dc.date.available 2020-01-28T09:15:03Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/10045
dc.description Карташова, І. І. ІНТЕГРАТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДОСЛІДНИЦЬКИХ ПРОЕКТІВ УЧНІВ З БІОЛОГІЇ / І. І. Карташова, В. М. Клименко, В. В. Дармостук // Зб. наук. праць. Педагогічні науки. - 2018. - Вип. 83, т. 2. - С. 201-207. uk_UA
dc.description.abstract У статті, на основі аналізу методики проектної діяльності та з’ясування компетентнісного й інтегративного підходів до природничої освіти школярів, порушено проблему розкриття інтеграційних потенційних можливостей дослідницьких проектів учнів старшої школи. Доведено, що розробка й здійснення дослідницьких проектів за логікою реального ліхенологічного дослідження дозволяє формувати інтегровані знання і вміння, формувати культурологічний простір розвитку особистості школяра. В статье затронута проблема потенциальных возможностей интеграции исследовательских проектов школьников старшей школы на основе анализа методики проектной деятельности, определения сущности компетентностного и интегративного подходок к обучению. Доказано, что осуществление исследовательских проектов за логикой реального лихенологического исследования способствует не только формированию интегрированных знаний и умений, а и формированию культурологического пространства развития личности школьника. The problems of the integration potential research biological projects of high school students is discussed. This approach is based of analysis the project activity methodology, competence and integrative views to the natural education of schoolchildren as well. It is proved that the development and realization of research projects according to the logic of real lichenological research allows to form integrated knowledge and skills. The problem of cultural space formation and development of the individual student are provided. uk_UA
dc.subject проектне навчання uk_UA
dc.subject дослідницький проект uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject інтегративне навчання uk_UA
dc.subject ліхенологічні дослідження uk_UA
dc.subject проектное обучение uk_UA
dc.subject исследовательский проект uk_UA
dc.subject компетентностный подход uk_UA
dc.subject интегративное обучение uk_UA
dc.subject лихенологические исследования uk_UA
dc.subject project-based education uk_UA
dc.subject research project competence approach uk_UA
dc.subject integrative education uk_UA
dc.subject lichenological research uk_UA
dc.title ІНТЕГРАТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДОСЛІДНИЦЬКИХ ПРОЕКТІВ УЧНІВ З БІОЛОГІЇ uk_UA
dc.title.alternative INTEGRATIVE POTENTIAL OF SCHOOL RESEARCH BIOLOGICAL PROJECTS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account