DSpace Repository

РОЗМЕЖУВАННЯ ПОНЯТЬ «НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНА» ТА «НАУКОВО-ДОСЛІДНА» ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ БІОЛОГІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Кістін (Солона), Ю. О.
dc.contributor.author Kistin, Yu. O.
dc.date.accessioned 2019-12-20T11:38:34Z
dc.date.available 2019-12-20T11:38:34Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/9696
dc.description Кістін, Ю. О. Розмежування понять "навчально-дослідна" та "науково-дослідна" діяльність студентів біологів / Ю. О. Кістін // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної коференції "Науково-дослідна робота молодих учених: стан, проблеми, перспективи" (Херсон, 2 – 6 грудня 2013 року). - Херсон : ХДУ, 2013. - С. 93 – 102. uk_UA
dc.description.abstract У статті вивчаються різні підходи до визначення понять “науководослідна діяльність”, “навчально-дослідна діяльність”. Наукова робота студентів розглядається як система методів, засобів і заходів підготовки творчої особистості, формування ціннісного відношення до творчої діяльності, розвитку дослідницької компетентності й наукової творчості. In the article the different approaches to the definition of "research and development", "teaching and research activity." Students’ scientific and research work’ is examined as the system of methods, means and arrangements of training the creative person, formation the value attitude to the creative activity and development of the investigative awareness and scientific creativity. uk_UA
dc.subject діяльність uk_UA
dc.subject види діяльності uk_UA
dc.subject навчально-дослідна діяльність uk_UA
dc.subject науково-дослідна діяльність uk_UA
dc.subject activity uk_UA
dc.subject activities uk_UA
dc.subject educational and research activities uk_UA
dc.subject research activities uk_UA
dc.title РОЗМЕЖУВАННЯ ПОНЯТЬ «НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНА» ТА «НАУКОВО-ДОСЛІДНА» ДІЯЛЬНІСТЬ СТУДЕНТІВ БІОЛОГІВ uk_UA
dc.title.alternative DISTINCTION BETWEEN "TEACHING AND RESEARCH" AND "RESEARCH" ACTIVITIES STUDENTS BIOLOGIST uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account