DSpace Repository

ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Show simple item record

dc.contributor.author Кострікова, К. С.
dc.date.accessioned 2019-09-11T07:20:40Z
dc.date.available 2019-09-11T07:20:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/9052
dc.description Кострікова, К. С. Формування здоров’язберігаючої компетентності в концепції нової української школи / К. С. Кострікова // Актуальні проблеми громадського здоров'я та рухова активність різних верств населення : матер. І Всеукр. наук.-практ.- конф., 11 квітня 2019 р. – С. 24-28. uk_UA
dc.description.abstract У зв’язку з погіршенням стану здоров’я дітей актуальності набуває процес підготовки майбутнього вчителя до здійснення здоров’язберігаючої діяльності в закладі освіти. В статті розкрито важливість формування стійкої мотивації до здорового способу життя. Проаналізовано різні підходи науковців щодо визначення поняття «здоров’язберігаюча компетентність» як невід’ємної складової сучасного школяра.. Охарактеризовано її структурні компоненти. Висвітлено шляхи формування здоров’язберігаючої компетентності школярів. В связи с ухудшением состояния здоровья детей актуальности приобретает процесс подготовки будущего учителя к осуществлению здоровьесохранной деятельности в заведении образования. В статье раскрыта важность формирования стойкой мотивации к здоровому образу жизни. Проанализированы разные подходы ученых относительно определения понятия "здоровьесохранная компетентность" как неотъемлемой составляющей современного школьника. Охарактеризована она структурные компоненты. Отражены пути формирования здоровьесохранной компетентности школьников. In connection with worsening of the state of health of children of actuality the process of preparation of future teacher acquires to realization of здоров'язберігаючої activity in establishment of education. In the article importance of forming of proof motivation is exposed to the healthy way of life. Different approaches of scientists are analysed in relation to determination of concept "здоров'язберігаюча competence" as inalienable constituent of modern schoolboy. She is described structural components. The ways of forming of здоров'язберігаючої competence of schoolchildren are reflected. uk_UA
dc.subject здоров’язберігаюча компетентність uk_UA
dc.subject здоровий спосіб життя uk_UA
dc.subject компетентністний підхід uk_UA
dc.subject здоровьесохранная компетентность uk_UA
dc.subject здоровый образ жизни uk_UA
dc.subject компетентностный подход uk_UA
dc.subject helthy competence uk_UA
dc.subject healthy way of life uk_UA
dc.subject approach uk_UA
dc.title ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В КОНЦЕПЦІЇ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account