DSpace Repository

ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ПЕРЦЕПТИВНО – КОГНІТИВНОГО РОЗВИТКУ У РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗА ОБ'ЄКТИВНИМИ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИМИ КРИТЕРІЯМИ

Show simple item record

dc.contributor.author Шевцова, Я. В.
dc.contributor.author Дегтяренко, Т. В.
dc.contributor.author Shevtsova, Ya. V.
dc.contributor.author Degtyarenko, T. V.
dc.date.accessioned 2019-09-10T13:05:04Z
dc.date.available 2019-09-10T13:05:04Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/9045
dc.description Шевцова, Я. В. Визначення стану перцептивно-когнітивного розвитку в розумово відсталих молодших школярів за об'єктивними психофізіологічними критеріями / Т. В. Дегтяренко., Я. В. Шевцова // Наука і освіта. – 2011. – № 4. – С. 131-142. uk_UA
dc.description.abstract У статті представлені результати дослідження перцептивно-когнітивного розвитку за об'єктивними психофізіологічними критеріями розумово відсталих молодших школярів спеціальної загальноосвітньої школи у порівнянні зі здоровими однолітками, учнями молодших класів загальноосвітньої школи. The article presents the results of cognitive-perceptional development objective psychophysiological criteria for mentally retarded students under a special school in comparison with healthy peers, students of junior classes of secondary school. uk_UA
dc.subject перцептивно – когнітивні функції uk_UA
dc.subject розумово відсталі молодші школярі uk_UA
dc.subject мислення uk_UA
dc.subject сенсомоторна реакція uk_UA
dc.subject пізнавальна діяльність uk_UA
dc.subject психомоторика uk_UA
dc.subject психофізичні якості uk_UA
dc.subject perceptional-cognitive functions of mentally retarded younger students uk_UA
dc.subject thinking uk_UA
dc.subject sensomotorical reaction uk_UA
dc.subject cognitive activity uk_UA
dc.subject psychomotor uk_UA
dc.subject psychophysical quality uk_UA
dc.title ВИЗНАЧЕННЯ СТАНУ ПЕРЦЕПТИВНО – КОГНІТИВНОГО РОЗВИТКУ У РОЗУМОВО ВІДСТАЛИХ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗА ОБ'ЄКТИВНИМИ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНИМИ КРИТЕРІЯМИ uk_UA
dc.title.alternative DETERMINATION OF PERCEPTUAL – COGNITIVE DEVELOPMENT IN MENTALLY RETARDED YOUNGER PUPILS OF SUCH PSYHOFIOLOHICHNYMY CRITERION uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Медичний факультет
    Кафедра фізичної терапії та ерготерапії. Кафедра хімії та фармації. Кафедра медицини

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account