DSpace Repository

GOOGLE DOCS SERVISE IN TRAINING OF FUTURE TEACHERS OF MATHEMATICS

Show simple item record

dc.contributor.author Byelyavtseva, T. V.
dc.contributor.author Ponomareva, N. S.
dc.contributor.author Бєлявцева, Т. В.
dc.contributor.author Пономарева, Н. С.
dc.contributor.author Белявцева, Т. В.
dc.contributor.author Пономарёва, Н. С.
dc.date.accessioned 2015-09-29T06:44:40Z
dc.date.available 2015-09-29T06:44:40Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/860
dc.description Бєлявцева, Т. ВИКОРИСТАННЯ СЕРВИСУ GOOGLE DOCS У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ / Т. Бєлявцева, Н. Пономарева // Інформаційні технології в освіті. - 2013. - № 20. - С. 24-32. uk_UA
dc.description.abstract The article describes the main features and functions of Google Docs, in particular Document, Presentation, Table, Form. It is shown the specific features of using this service for teaching future teachers of mathematics to solve information problems: finding information of various types to carry out joint projects. It is suggested the three stage of technique of management of collective work for mastering Google Docs in learning and further professional activity of future teachers of mathematics. In the first stage, students become familiar with Google Docs as a users and learn how to use its various features on the example of solving of widely distributed problems. In the second stage, having the skills of the user, the students use the tools as pupils for solving problems in mathematics. At the third stage, students consider the service as teachers to resolve methodological and organizational professional tasks of teachers of mathematics. It is analyzed the results of using Google Docs at computer science classes in training of bachelors (6.040201 Mathematics) at Kharkiv National Pedagogical University named after G.S. Skovoroda. У статті розкрито основні можливості та функції сервісу Google Docs, зокрема Document, Presentation, Table, Form. Розглянуто особливості застосування даного сервісу для навчання інформатики майбутніх учителів математики з метою вирішення інформаційних завдань: від пошуку різного виду інформації до спільного виконання проектів. Запропоновано три етапи методики організації колективної роботи щодо засвоєння сервісу Google Docs у навчальній та подальшій професійній діяльності майбутніх учителів математики. На першому етапі студенти знайомляться з сервісом Google Docs у якості користувача - вчаться використовувати його різноманітні можливості на прикладі вирішення завдань загального характеру. На другому етапі, маючи навички користувача, студенти використовують сервіс як учні при розв’язуванні задач з математики. На третьому етапі студенти розглядають сервіс як викладачі – для вирішення методичних та організаційних професійних завдань вчителя математики. Проаналізовано результати використання сервісу Google Docs при підготовці бакалаврів (6.040201 «Математика») на заняттях з інформатики у Харківському національному педагогічному університеті імені Г.С. Сковороди. В статье раскрыты основные возможности и функции сервиса Google Docs, в частности Document, Presentation, Table, Form. Рассмотрены особенности применения данного сервиса для обучения информатике будущих учителей математики с целью решения информационных задач: от поиска различного вида информации к совместному выполнению проектов. Предложены три этапа методики организации коллективной работы по усвоению сервиса Google Docs в учебной и дальнейшей профессиональной деятельности будущих учителей математики. На первом этапе студенты знакомятся с сервисом Google Docs в качестве пользователя - учатся использовать его разнообразные возможности на примере решения задач общего характера. На втором этапе, имея навыки пользователя, студенты используют сервис как учащиеся при решении задач по математике. На третьем этапе студенты рассматривают сервис как преподаватели - для решения методических и организационных профессиональных задач учителя математики. Проанализированы результаты использования сервиса Google Docs при подготовке бакалавров (6.040201 «Математика») на занятиях по информатике в Харьковском национальном педагогическом университете имени Г.С. Сковороды. uk_UA
dc.subject future teachers of mathematics uk_UA
dc.subject training in computer science uk_UA
dc.subject Google Docs service uk_UA
dc.subject майбутні вчителі математики uk_UA
dc.subject інформатична підготовка uk_UA
dc.subject сервіси Google Docs uk_UA
dc.subject будущие учителя математики uk_UA
dc.subject информатическая подготовка uk_UA
dc.subject сервисы Google Docs uk_UA
dc.title GOOGLE DOCS SERVISE IN TRAINING OF FUTURE TEACHERS OF MATHEMATICS uk_UA
dc.title.alternative ВИКОРИСТАННЯ СЕРВИСУ GOOGLE DOCS У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ uk_UA
dc.title.alternative ИСПОЛЬЗОВАНИЕ СЕРВИСА GOOGLE DOCS В ПОДГОТОВКЕ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ МАТЕМАТИКИ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account