DSpace Repository

Особливості психологічного супроводу адаптації першокласників до навчального процесу

Show simple item record

dc.contributor.author Крупник, Г. А.
dc.date.accessioned 2019-03-27T08:40:25Z
dc.date.available 2019-03-27T08:40:25Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/8454
dc.description Крупник, Г. А. Особливості психологічного супроводу адаптації першокласників до навчального процесу / Г. А. Крупник // Таврійський вісник освіти : науково-методичний журнал / КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти». – 2014. – № 2 (46). – С. 251-257. uk_UA
dc.description.abstract У статті вивчаються особливості перебігу процесу адаптації, аналізуються причини її проблем, висвітлюються основні напрями роботи практичного психолога щодо створення позитивного досвіду з подолання труднощів шестирічок з перших днів шкільного життя. uk_UA
dc.subject адаптація uk_UA
dc.subject початкова школа uk_UA
dc.subject корекційно-розвивальна програма uk_UA
dc.title Особливості психологічного супроводу адаптації першокласників до навчального процесу uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Факультет психології, історії та соціології
    Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та соціології. Кафедра психології. Кафедра історії, археології та методики викладання. Кафедра філософії та соціально-гуманітарних наук

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account