DSpace Repository

КУЛЬТУРОМОВНИЙ ПІДХІД ДО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В КОНТЕКСТІ НАУКОВОЇ СПАДЩИНИ І. ОГІЄНКА

Show simple item record

dc.contributor.author Пентилюк, М. І.
dc.contributor.author Гайдаєнко, І. В.
dc.contributor.author Pentilyuk, М. І.
dc.contributor.author Haіdaіenko, I. V.
dc.date.accessioned 2019-03-25T12:54:56Z
dc.date.available 2019-03-25T12:54:56Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/8418
dc.description Пентилюк, М. І. Культуромовний підхід до виховання особистості в контексті наукової спадщини І. Огієнка / М. І. Пентилюк, І. В. Гайдаєнко // Наук. зб. : Серія філологічна / Кам’янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2018. - Вип. 15. - С. 125-132. uk_UA
dc.description.abstract У пропонованій статті здійснюється аналіз культуро мовного підходу до навчання мови у школі та виші, його складників, що є основою сучасної лінгводидактики. Охарактеризовано поняття мовлення, літературна мова, спілкування, мовленнєвий етикет. Особлива увага акцентується на вихованні мовної особистості учня і студента. Усі ці проблеми розглядаються через призму науково-педагогічних поглядів І.Огієнка на роль рідної мови в освіті й формуванні культуромовної, національно-свідомої особистості. Автори, спираючись на сучасні дослідження, особливу увагу звертають на роль літературної мови у вихованні мовної особистості учня і студента. Акцентують на тих умовах, які забезпечують виховання школярів як мовних особистостей, її професійного удосконалення студентів. Осібно виділено роль учителя і викладача вишу як культуро мовних професіоналів, покликаних активно пропагувати культуру мовлення й домагатися від своїх вихованців – учнів і студентів її засвоєння і продукування у повсякденному спілкуванні. The analysis of cultural linguistic approach to language study is proposed for state and higher schools. Its components are the basis of lingual didactics. Such notions as speech, literary language, communication, linguistic etiquette are charactrised here. Special attention is paid to upbringing of students’ language personality. All these problems were reviewed in the light of I. Ogienko’s views on the role of native language in education and developing cultural linguistic and national deliberate personality. The authors pay great attention to the role of literary language in students’ and pupils’ upbringing. They accent the conditions which provide pupils’ upbringing as language personalities students’ professional developing. The special teacher’s role is singled out as cultural language professionalists who should spread propaganda the language culture and demand learning and using it in every day life. uk_UA
dc.subject культуромовний підхід uk_UA
dc.subject літературна мова uk_UA
dc.subject мовна особистість uk_UA
dc.subject комунікативна компетентність uk_UA
dc.subject language culture approach uk_UA
dc.subject literary language uk_UA
dc.subject linguistic personality uk_UA
dc.subject communicative competence uk_UA
dc.title КУЛЬТУРОМОВНИЙ ПІДХІД ДО ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ В КОНТЕКСТІ НАУКОВОЇ СПАДЩИНИ І. ОГІЄНКА uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account