DSpace Repository

Соціальний маркетинг як один із аспектів розвитку ринку туристичних послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Яровий, В. Ф.
dc.date.accessioned 2019-02-20T12:02:32Z
dc.date.available 2019-02-20T12:02:32Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/8344
dc.description Яровий, В. Ф. Соціальний маркетинг як один із аспектів розвитку ринку туристичних послуг / В. Ф. Яровий // Всеукр. наук.-практ. конференція з міжнар. участю «Рекреація, фізична терапія, туризм : досвід, проблеми, перспективи» : зб. матер. (м. Херсон, 17-18 травня 2018 р.). – Херсон : ПП Вишемирський. – 2018. – С. 311-316. uk_UA
dc.title Соціальний маркетинг як один із аспектів розвитку ринку туристичних послуг uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account