DSpace Repository

ТЬЮТОРСЬКИЙ СУПРОВІД У КОНТЕКСТІ ФЕНОМЕНОЛОГІЧНОЇ МОДЕЛІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Цюпак, І. М.
dc.contributor.author Цюпак, И. Н.
dc.contributor.author Tsyupak, I. M.
dc.date.accessioned 2018-12-04T07:04:45Z
dc.date.available 2018-12-04T07:04:45Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/7633
dc.description Цюпак, І. М. Тьюторський супровід у контексті феноменологічної моделі дошкільної освіти / І. М. Цюпак // Педагогічні науки. – Херсон : Вид-во ХДУ, 2018. – Вип. 83. – С. 222–225. uk_UA
dc.description.abstract У статті здійснено спробу в контексті феноменологічної моделі дошкільної освіти дати визначення тьюторському супроводу, описати суть зазначеної педагогічної діяльності із врахуванням можливих видів тьюторського супроводу дітей передшкільного віку. З’ясовано, що тьюторський супровід, як модель передбачає персональний характер освітньої діяльності з урахуванням індивідуально-психологічних особливостей дітей, дбайливе ставлення до їх інтересів і потреб. В статье предпринята попытка в контексте феноменологической модели дошкольного образования дать определение тьюторскому сопровождению, описать суть указанной педагогической деятельности с учетом возможных видов тьюторского сопровождения детей дошкольного возраста. Выяснено, что тьюторские сопровождение, как модель предполагает персональный характер образовательной деятельности с учетом индивидуально-психологических особенно детей, заботливое отношение к их интересам и потребностям. In the article, an attempt is made in the context of the phenomenological model of preschool education to define the tutor's accompaniment, to describe the essence of the mentioned pedagogical activity taking into account the possible types of tutorial escort of children of pre-school age. It was found out that tutor support, as a model, involves the personal nature of educational activities, taking into account the individual psychological characteristics of children, a careful attitude to their interests and needs. uk_UA
dc.subject тьютор uk_UA
dc.subject супровід uk_UA
dc.subject феноменологічна модель освіти uk_UA
dc.subject дошкільна освіта uk_UA
dc.subject передшкільний вік uk_UA
dc.subject тьютор uk_UA
dc.subject сопровождение uk_UA
dc.subject феноменологическая модель образования uk_UA
dc.subject дошкольное образование uk_UA
dc.subject предшкольного возраста uk_UA
dc.subject tutor uk_UA
dc.subject support uk_UA
dc.subject phenomenological model of education uk_UA
dc.subject pre-school education uk_UA
dc.subject pre-school age uk_UA
dc.title ТЬЮТОРСЬКИЙ СУПРОВІД У КОНТЕКСТІ ФЕНОМЕНОЛОГІЧНОЇ МОДЕЛІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ uk_UA
dc.title.alternative TUTOR SUPPORT IN THE CONTEXT OF THE PHENOMENOLOGICAL MODEL OF PRESCHOOL EDUCATION uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account