DSpace Repository

ЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СКЛАДНИКІВ ТЕКСТУ СУЧАСНОЇ МАСОВОЇ РЕКЛАМИ

Show simple item record

dc.contributor.author Рембецька, О. В.
dc.date.accessioned 2018-04-02T12:00:55Z
dc.date.available 2018-04-02T12:00:55Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/6440
dc.description Рембецька, О. В. Лінгвістичні особливості складників тексту сучасної масової реклами / О. Рембецька // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Лінгвістика : зб. наук. праць. – Херсон : ХДУ, 2012. – Випуск 16. – С. 164-168. uk_UA
dc.description.abstract У статті проаналізовано принципи організації інформації у рекламних текстах, виділені основні структурні елементи текстів масової реклами, вказано на їх лінгвістичні особливості, охарактеризовані мовні моделі побудови рекламного тексту масової реклами. The article explores the principles of information in advertising texts, highlighted the basic structural elements in media ads, displayed on their linguistic features, characterized the linguistic models of building mass advertising text ads. uk_UA
dc.subject заголовок uk_UA
dc.subject основний текст uk_UA
dc.subject мовні особливості
dc.subject рекламний текст
dc.subject headline
dc.subject body text
dc.subject language features
dc.subject promotional text
dc.title ЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СКЛАДНИКІВ ТЕКСТУ СУЧАСНОЇ МАСОВОЇ РЕКЛАМИ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account