DSpace Repository

Аналітична оцінка та контроль бізнес-процесів в межах маркетингової стратегії суб’єкта господарювання

Show simple item record

dc.contributor.author Замула, І. В.
dc.contributor.author Осадча, Т. С.
dc.date.accessioned 2018-03-15T09:38:43Z
dc.date.available 2018-03-15T09:38:43Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/6212
dc.description Замула, І. В. Аналітична оцінка та контроль бізнес-процесів в межах маркетингової стратегії суб’єкта господарювання : монографія ; за заг. ред. д.е.н. проф. І. В. Замули / І. В. Замула, Т. С. Осадча. – Житомир : Видавець О. О. Євенок, 2016. – 388 с. uk_UA
dc.description.abstract Монографію присвячено удосконаленню теорії та методології аналізу та контролю бізнес-процесів відповідно до маркетингової стратегії розвитку підприємства. Окрему увагу приділено теоретичним та практичним аспектам маркетингової та логістичної діяльності, механізму застосуванню маркетингових технологій для ефективного управління бізнес-процесами суб’єкта господарювання. Видання призначене для докторантів, аспірантів, магістрантів, наукових співробітників, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, які досліджують проблеми розвитку економічного аналізу, контролю та маркетингу в Україні та світі. Матеріал монографії підготовлено за результатами виконання науково-дослідної роботи "Обліково-аналітичне забезпечення маркетингової діяльності торгових підприємств". uk_UA
dc.title Аналітична оцінка та контроль бізнес-процесів в межах маркетингової стратегії суб’єкта господарювання uk_UA
dc.type Monograph uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account