DSpace Repository

ПРОПЕДЕВТИКА ФОРМУВАННЯ ПРИРОДОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ФЕНОЛОГІЧНИХ СПОСТЕРЕЖЕНЬ

Show simple item record

dc.contributor.author Борисенко, Н. М.
dc.contributor.author Семашкіна, Г. М.
dc.contributor.author Семашкина, Г. М.
dc.contributor.author Borisenko, N.
dc.contributor.author Semashina, G.
dc.date.accessioned 2014-12-19T12:36:50Z
dc.date.available 2014-12-19T12:36:50Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/582
dc.description.abstract У статті розглядається процес формування природознавчої компетентності молодших школярів у межах пропедевтичного підходу. Розглянуто змістову наповненість та ієрархічну підпорядкованість категорії „предметна природознавча компетентність”, визначено основні принципи організації, умови та елементи наступності змісту фенологічних спостережень в дошкільному закладі та початковій школі. Відзначено основні напрями організації фенологічних спостережень в процесі ознайомлення дітей з природним довкіллям. uk_UA
dc.description.abstract В статье рассматривается процесс формирования природоведческой компетентности младших школьников в ракурсе пропедевтического похода. Рассмотрена содержательная составляющая и ерархия понятия „предметная природоведческая компетентность”, определены основные принципы организации, условия и элементы преемственности, содержания фенологических наблюдений в дошкольном заведении и начальной школе. Определены основные направления организации фенологических наблюдений в процессе знакомства детей с окружающим миром.
dc.description.abstract In the article the process of forming of natural history competence of junior schoolchildren is examined in foreshortening of succession hike. A rich in content constituent and ерархия concepts "Subject natural history competence" are considered, basic principles of organization, terms and elements of succession, maintenances of phenological supervisions in preschool establishment and initial school, are certain. Basic directions of organization of phenological supervisions are certain in the process of acquaintance of children with the surrounding world.
dc.subject пропедевтичний підхід uk_UA
dc.subject природознавча компетентність uk_UA
dc.subject предметна природознавча компетентність uk_UA
dc.subject фенологічні спостереження uk_UA
dc.subject пропедевтический подход uk_UA
dc.subject природоведческая компетентность uk_UA
dc.subject предметная природоведческая компетентность uk_UA
dc.subject фенологические наблюдения uk_UA
dc.subject succession approach uk_UA
dc.subject natural history competence uk_UA
dc.subject subject natural history competence uk_UA
dc.subject phenological supervisions uk_UA
dc.title ПРОПЕДЕВТИКА ФОРМУВАННЯ ПРИРОДОЗНАВЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ФЕНОЛОГІЧНИХ СПОСТЕРЕЖЕНЬ uk_UA
dc.title.alternative ПРОПЕДЕВТИКА ФОРМИРОВАНИЯ ПРИРОДОВЕДЧЕСКОЙ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЛАДШИХ ШКОЛЬНИКОВ В ПРОЦЕССЕ ФЕНОЛОГИЧЕСКИХ НАБЛЮДЕНИЙ uk_UA
dc.title.alternative SUCCESSION APPROACH OF FORMING NATURAL HISTORY COMPETENCE JUNIOR SCHOOLCHILDREN IN THE PROCESS OF PHENOLOGICAL SUPERVISIONS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account