DSpace Repository

ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ ЯК ЦІННІСНИЙ ОРІЄНТИР ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО

Show simple item record

dc.contributor.author Бєлан, Г. В.
dc.date.accessioned 2018-01-12T10:58:13Z
dc.date.available 2018-01-12T10:58:13Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/5702
dc.description Бєлан, Г. В. Особистість дитини як ціннісний орієнтир навчально-виховного процесу у спадщині В. О. Сухомлинського / Г. В. Бєлан // Педагогічні науки : зб. наук. праць / ред. кол. : Є. С. Барбіна, В. Л. Федяєва та ін. – Херсон : Вид-во ХДУ, 2009. – Вип. 53. – С. 156-161. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядаються погляди В.О.Сухомлинського на основні проблеми організації навчально-виховного процесу у загальноосвітній школі з урахуванням здібностей та інтересів дитини. Розглянуто ідеї педагога- гуманіста щодо оптимізації змісту освіти, а також доцільного розподілу навчального навантаження учнів. The article is devoted to the analysis of the main ideas of V.O.Suhomlinsky about organization and optimization of studying process according to children’s abilities and interests. uk_UA
dc.title ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ ЯК ЦІННІСНИЙ ОРІЄНТИР ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ У СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account