DSpace Repository

Концептуальні підходи до конструювання змісту підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до взаємодії зі школярами у сфері дозвілля.

Show simple item record

dc.contributor.author Яцула, Т. В.
dc.date.available 2017-12-04T09:56:59Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/4989
dc.description Яцула, Т. В. Концептуальні підходи до конструювання змісту підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до взаємодії зі школярами у сфері дозвілля / Т. В. Яцула // Наукові записки. Психолого-педагогічні науки. - Ніжинський держ. ун-т ім. Миколи Гоголя : Ніжин, 2013. - Вип. 4. - С. 69-73. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито концептуальні підходи до оновлення змісту підготовки майбутніх учителів в аспекті їх взаємодії зі школярами у сфері дозвілля. В статье раскрыты концептуальные основы обновления содержания под- готовки будущих учителей к взаимодействию со школьниками в сфере досуга. The article reveals conceptual approaches to the renewal of the content of prospective teachers' preparation in tenvs of interaction with schoolchildren in leisure-time activities. uk_UA
dc.language.iso ua uk_UA
dc.subject поліпарадигмальність у конструюванні uk_UA
dc.subject майбутні вчителі uk_UA
dc.subject сфера дозвілля школярів uk_UA
dc.subject полипарадигмальность в конструировании uk_UA
dc.subject будущие учителя uk_UA
dc.subject сфера досуга школьников uk_UA
dc.subject poly-paradigmality in planning uk_UA
dc.subject future teachers uk_UA
dc.subject schoolchildren's leisure-time activities uk_UA
dc.title Концептуальні підходи до конструювання змісту підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до взаємодії зі школярами у сфері дозвілля. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account