DSpace Repository

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Нагрибельна, І. А.
dc.contributor.author Нагрибельная, И. А.
dc.contributor.author Nagrybelnaia, I. А.
dc.date.accessioned 2017-11-20T12:19:18Z
dc.date.available 2017-11-20T12:19:18Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/4802
dc.description Нагрибельна, І. А. СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ / І. А. Нагрибельна // ІІІ Міжнародний конгрес "Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі". - Одеса, 2017. - С. 182-183. uk_UA
dc.description.abstract Даний матеріал містить відомості про сучасні підходи до організації самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів. З-поміж існуючих у лінгводидактиці підходів до самостійної фахової підготовки акцентовано увагу на особистісно зорієнтованому, як на такому, що є найбільш ефективним у контексті самопідготовки майбутнього вчителя початкової школи; проаналізовано його сутнісні ознаки та структурні компоненти. Данный материал содержит информацию о современных подходах к организации самостоятельной работы будущих учителей младших классов. Среди существующих в лингводидактике подходов к самостоятельной профессиональной подготовке акцентировано внимание на личностно- ориентированом, как на наиболее эффективном в контексте самоподготовки будущего учителя младшей школы; проанализировано его характерные особенности и структурные компоненты. This material has the information about the contemporary approach to the organization of an independent work of primary school future teachers. Among the existed approaches in linguistics and didactic to the independent professional training it is accented an attention on the person-oriented as the more effective in the context of primary school future teacher’s self-preparation; it is analyzed his typical peculiarities and structural components. uk_UA
dc.subject самостійна робота uk_UA
dc.subject особистісно зорієнтований підхід uk_UA
dc.subject індивідуальна освітня траєкторія навчання uk_UA
dc.subject фахове зростання uk_UA
dc.subject майбутній учитель початкових класів uk_UA
dc.subject самостоятельная работа uk_UA
dc.subject личностно-ориентированый подход uk_UA
dc.subject индивидуальная образовательная траектория обучения uk_UA
dc.subject профессиональный подъем uk_UA
dc.subject будущий учитель младших классов uk_UA
dc.subject independent work uk_UA
dc.subject person-oriented approach uk_UA
dc.subject individual educated trajectory of studying uk_UA
dc.subject professional development uk_UA
dc.title СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ uk_UA
dc.title.alternative СОВРЕМЕННЫЕ ПОДХОДЫ К САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЕ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ МЛАДШИХ КЛАССОВ uk_UA
dc.title.alternative CONTEMPORARY APPROACHES TO THE INDEPENDENT WORK OF PRIMARY SCHOOL FUTURE TEACHERS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account