dc.contributor.author |
Нагрибельна, І. А. |
|
dc.contributor.author |
Нагрибельная, И. А. |
|
dc.contributor.author |
Nagrybelnaia, I. А. |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-20T12:19:18Z |
|
dc.date.available |
2017-11-20T12:19:18Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/4802 |
|
dc.description |
Нагрибельна, І. А. СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ
РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ / І. А. Нагрибельна // ІІІ Міжнародний конгрес "Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі". - Одеса, 2017. - С. 182-183. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
Даний матеріал містить відомості про сучасні підходи до організації
самостійної роботи майбутніх учителів початкових класів. З-поміж існуючих у
лінгводидактиці підходів до самостійної фахової підготовки акцентовано увагу
на особистісно зорієнтованому, як на такому, що є найбільш ефективним у
контексті самопідготовки майбутнього вчителя початкової школи;
проаналізовано його сутнісні ознаки та структурні компоненти. Данный материал содержит информацию о современных подходах к
организации самостоятельной работы будущих учителей младших классов.
Среди существующих в лингводидактике подходов к самостоятельной
профессиональной подготовке акцентировано внимание на личностно-
ориентированом, как на наиболее эффективном в контексте самоподготовки
будущего учителя младшей школы; проанализировано его характерные
особенности и структурные компоненты. This material has the information about the contemporary approach to the
organization of an independent work of primary school future teachers. Among the
existed approaches in linguistics and didactic to the independent professional training
it is accented an attention on the person-oriented as the more effective in the context
of primary school future teacher’s self-preparation; it is analyzed his typical
peculiarities and structural components. |
uk_UA |
dc.subject |
самостійна робота |
uk_UA |
dc.subject |
особистісно зорієнтований підхід |
uk_UA |
dc.subject |
індивідуальна освітня траєкторія навчання |
uk_UA |
dc.subject |
фахове зростання |
uk_UA |
dc.subject |
майбутній учитель початкових класів |
uk_UA |
dc.subject |
самостоятельная работа |
uk_UA |
dc.subject |
личностно-ориентированый подход |
uk_UA |
dc.subject |
индивидуальная образовательная траектория обучения |
uk_UA |
dc.subject |
профессиональный подъем |
uk_UA |
dc.subject |
будущий учитель младших классов |
uk_UA |
dc.subject |
independent work |
uk_UA |
dc.subject |
person-oriented approach |
uk_UA |
dc.subject |
individual educated trajectory of studying |
uk_UA |
dc.subject |
professional development |
uk_UA |
dc.title |
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
СОВРЕМЕННЫЕ ПОДХОДЫ К САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЕ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ МЛАДШИХ КЛАССОВ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
CONTEMPORARY APPROACHES TO THE INDEPENDENT WORK OF PRIMARY SCHOOL FUTURE TEACHERS |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |