DSpace Repository

ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЗАНАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ В ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ НА ОСНОВІ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ

Show simple item record

dc.contributor.author Гришак, С. М.
dc.contributor.author Гришак, С. Н.
dc.contributor.author Hryshak, S. M.
dc.contributor.author Шабаєва, Н. С.
dc.date.accessioned 2017-11-17T22:16:34Z
dc.date.available 2017-11-17T22:16:34Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/4753
dc.description Гришак, С. М. Організація позанавчальної діяльності студентів коледжу в процесі соціалізації на основі гендерного підходу / С. М. Гришак, Н. С. Шабаєва // Соціальна педагогіка : теорія та практика. – 2013. – № 2. – C. 47-52. uk_UA
dc.description.abstract У статті обґрунтовано організацію позанавчальної діяльності студентів коледжу в процесі соціалізації на основі гендерного підходу, що потребує перегляду методологічних та ідеологічних орієнтирів виховання студентської молоді з позиції ідеї гендерної рівності. Ідея гендерної рівності, поєднуючи всі компоненти системи позанавчальної діяльності, тобто зміст, принципи, завдання й напрямки виховання, педагогічні технології, у результаті сприятиме визначенню певних шляхів створення сприятливих умов для розвитку здібностей студента незалежно від статі, а також партнерської гендерної взаємодії вихователя й студентів. В статье обоснована организация внеаудиторной деятельности студентов колледжа в процессе социализации на основе гендерного подхода, для чего необходим пересмотр методологических и идеологических ориентиров воспитания студенческой молодежи с позиции идеи гендерного равенства. Идея гендерного равенства, объединив все компоненты системы внеаудиторной деятельности, то есть содержание, принципы, задания и направления воспитания, педагогические технологии, в результате будет способствовать созданию благоприятных условий для развития способностей студента или студентки независимо от пола, а также партнерского гендерного взаимодействия воспитателя и студентов. The organizing of extracurricular activities of college students in the socialization process on the basis of gender approach is grounded in the article. It calls for the revision of the methodological and ideological values †education of students from the perspective of the gender equality idea. This idea, combining all of the components of the extra-curricular activities, that is the content, principles, tasks and areas of education, as well as educational technology, as a result will create favorable conditions for the development of the individual abilities regardless of sex, and partner interaction between educator and students. uk_UA
dc.subject позанавчальна діяльність, гендерний підхід, соціалізація, ідея гендерної рівності, студенти коледжу uk_UA
dc.subject внеаудиторная деятельность, гендерный подход, социализация, идея гендерного равенства, студенты колледжа. uk_UA
dc.subject extracurricular activity, gender approach, socialization, gender equality idea, college students. uk_UA
dc.title ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЗАНАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ В ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ НА ОСНОВІ ГЕНДЕРНОГО ПІДХОДУ uk_UA
dc.title.alternative Организация внеаудиторной деятельности студентов колледжа в процессе социализации на основе гендерного подхода uk_UA
dc.title.alternative The organizing of extracurricular activities of the college students in socialization process on the basis of gender approach uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account