DSpace Repository

МОЛОДШИЙ ШКІЛЬНИЙ ВІК ЯК ПРЕДМЕТ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ: ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ

Show simple item record

dc.contributor.author Шевцова, Г. Г.
dc.contributor.author Shevtsova, A. G.
dc.contributor.author Шевцова, А. Г.
dc.date.accessioned 2017-11-16T12:57:44Z
dc.date.available 2017-11-16T12:57:44Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/4707
dc.description Шевцова, Г. Г. Молодший шкільний вік як предмет психолого-педагогічних досліджень: традиції та інновації / Г. Г. Шевцова // Педагогічні науки : зб. наук. праць. – Херсон : ХДУ, 2015. – Вип. 68. – С. 134 – 138. uk_UA
dc.description.abstract У статті обґрунтовано важливість врахування вікових особливостей розвитку молодших школярів у навчально-виховному процесі початкової школи. Встановлено, що цей віковий період є сенситивним для морального розвитку, активного розвитку особистості, психічних пізнавальних процесів, емоційно-почуттєвої та мотиваційно-ціннісної сфер. За результатами проведеної роботи визначено чинники, що впливають на особливості розвитку дитини молодшого шкільного віку: спадковість, стан здоров’я, соціальні зміни, соціальне оточення, організація навчально-виховного процесу закладу освіти, а їх нестабільність потребує від науковців подальших досліджень та розробок з урахуванням змін, потреб, вимог сучасної освіти. В статье обоснована важность учета возрастных особенностей развития младших школьников в учебно-воспитательном процессе начальной школы. Установлено, что этот возрастной период является сенситивным для нравственного развития, активного развития личности, психических познавательных процессов, эмоционально-чувственной и мотивационно- ценностной сфер. В результате проведенной работы определены факторы, влияющие на особенности развития ребенка младшего школьного возраста: наследственность, состояние здоровья, социальные изменения, социальное окружение, организация учебно-воспитательного процесса образовательного учреждения, а их нестабильность требует от ученых дальнейших исследований и разработок с учетом изменений, потребностей, требований современного образования. The article proves the importance of taking into account age features of development of children of primary school in the educational process of primary school. It is established that this age is a sensitive period for moral development, active development of personality, mental and cognitive processes, emotional and motivational values of the spheres. The results of this work have identified the factors that influence the development of the child of primary school age: heredity, health status, social changes, social environment, organization of educational process of educational institutions, and their instability requires from the scientists further research and development to reflect changes, needs, requirements of modern education. uk_UA
dc.subject молодший шкільний вік uk_UA
dc.subject особливості розвитку дитини uk_UA
dc.subject соціальна ситуація розвитку uk_UA
dc.subject моральне виховання uk_UA
dc.subject младший школьный возраст uk_UA
dc.subject особенности развития ребенка uk_UA
dc.subject социальная ситуация развития uk_UA
dc.subject нравственное воспитание uk_UA
dc.subject Junior school age uk_UA
dc.subject specialties of the development of the child uk_UA
dc.subject the social situation of development uk_UA
dc.subject moral education uk_UA
dc.title МОЛОДШИЙ ШКІЛЬНИЙ ВІК ЯК ПРЕДМЕТ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ: ТРАДИЦІЇ ТА ІННОВАЦІЇ uk_UA
dc.title.alternative Младший школьный возраст как предмет психолого-педагогических исследований: традиции и инновации uk_UA
dc.title.alternative YOUNGER SCHOOL AGE AS A MATTER OF PSYCHOLOGICAL AND EDUCATIONAL RESEARCH: TRADITION AND INNOVATION uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account