DSpace Repository

СИТУАТИВНЕ НАВЧАННЯ ОСНОВ ФІНАНСОВОЇ МАТЕМАТИКИ УЧНІВ ПРОФІЛЬНИХ КЛАСІВ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЇХ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ

Show simple item record

dc.contributor.author Фесенко, Г. А.
dc.contributor.author Фесенко, А. А.
dc.contributor.author Fesenko, A. А.
dc.date.accessioned 2017-11-08T12:34:50Z
dc.date.available 2017-11-08T12:34:50Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/4329
dc.description Фесенко, Г. А. Ситуативне навчання основ фінансової математики учнів профільних класів як спосіб підвищення їх фінансової грамотності / Г. А Фесенко // Науковий часопис Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Серія 5, Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - Вип. 57. - С. 197-201. uk_UA
dc.description.abstract У статті обґрунтовано доцільність застосування ситуаційного підходу до навчання учнів основ фінансової математики; розкрито особливості кейс-методу в навчанні; представлено результати аналізу доробку вчених з питань типізації кейсів та етапів їх виконання; визначено умови, за яких застосування кейс-методу сприяє розвитку школярів і збагаченню їх життєвого досвіду; розкрито його переваги перед іншими методами; продемонстровано можливості застосування ситуаційних вправ для підвищення фінансової грамотності учнів під час їх ознайомлення з основами фінансової математики. В статье обосновано целесообразность применения ситуационного подхода к обучению учащихся основ финансовой математики; раскрыто особенности кейс-метода в обучеиии; представлены результаты изучения учеными типизации кейсов и этапов их выполнения; определены условия, при которых применение кейс-метода способствует развитию школьников и обогащению их жизненного опыта; раскрыты его преимущества перед другими методами; определены возможности испоьзования ситуационных упражнений для повыщения финансовой грамотности будущих граждан во время ознакомления их с основами финансовой математики. The practicability of situational approach in teaching the basics of Financial Mathematics is described; the features of case-method of teaching are revealed; the analysis of scientists achievements in typification of cases and stages of their implementation is represented; The conditions under which the case-method promotes school students’ activity and enriches their life experience are identified; the advantages of the method over other methods are described; It is demonstrated the possibility of using case-method to improve the financial literacy of school students during their studying the basics of Financial Mathematics. uk_UA
dc.subject фінансова грамотність uk_UA
dc.subject учні профільних класів uk_UA
dc.subject основи фінансової математики uk_UA
dc.subject кейс-метод навчання uk_UA
dc.subject финансовая грамотность uk_UA
dc.subject учащиеся профильных классов uk_UA
dc.subject основы финансовой математики uk_UA
dc.subject кейс-метод обучения uk_UA
dc.subject financial literacy uk_UA
dc.subject school students of specialized groups uk_UA
dc.subject basics of Financial Mathematics uk_UA
dc.subject case-method of teaching uk_UA
dc.title СИТУАТИВНЕ НАВЧАННЯ ОСНОВ ФІНАНСОВОЇ МАТЕМАТИКИ УЧНІВ ПРОФІЛЬНИХ КЛАСІВ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЇХ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ uk_UA
dc.title.alternative Ситуативное обучение основам финансовой математики учащихся профильных классов как способ повышения их финансовой грамотности uk_UA
dc.title.alternative Situational learning the basics of financial mathematics pupils specialized classes as a way to improve their financial literacy uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account