dc.contributor.author |
Фесенко, Г. А. |
|
dc.contributor.author |
Фесенко, А. А. |
|
dc.contributor.author |
Fesenko, A. А. |
|
dc.date.accessioned |
2017-11-08T12:34:50Z |
|
dc.date.available |
2017-11-08T12:34:50Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/4329 |
|
dc.description |
Фесенко, Г. А. Ситуативне навчання основ фінансової математики учнів профільних класів як спосіб підвищення їх фінансової грамотності / Г. А Фесенко // Науковий часопис Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Серія 5, Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - Вип. 57. - С. 197-201. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті обґрунтовано доцільність застосування ситуаційного підходу до навчання учнів основ фінансової математики; розкрито особливості кейс-методу в навчанні; представлено результати аналізу доробку вчених з питань типізації кейсів та етапів їх виконання; визначено умови, за яких застосування кейс-методу сприяє розвитку школярів і збагаченню їх життєвого досвіду; розкрито його переваги перед іншими методами; продемонстровано можливості застосування ситуаційних вправ для підвищення фінансової грамотності учнів під час їх ознайомлення з основами фінансової математики. В статье обосновано целесообразность применения ситуационного подхода к обучению учащихся основ финансовой математики; раскрыто особенности кейс-метода в обучеиии; представлены результаты изучения учеными типизации кейсов и этапов их выполнения; определены условия, при которых применение кейс-метода способствует развитию школьников и обогащению их жизненного опыта; раскрыты его преимущества перед другими методами; определены возможности испоьзования ситуационных упражнений для повыщения финансовой грамотности будущих граждан во время ознакомления их с основами финансовой математики. The practicability of situational approach in teaching the basics of Financial Mathematics is described; the features of case-method of teaching are revealed; the analysis of scientists achievements in typification of cases and stages of their implementation is represented; The conditions under which the case-method promotes school students’ activity and enriches their life experience are identified; the advantages of the method over other methods are described; It is demonstrated the possibility of using case-method to improve the financial literacy of school students during their studying the basics of Financial Mathematics. |
uk_UA |
dc.subject |
фінансова грамотність |
uk_UA |
dc.subject |
учні профільних класів |
uk_UA |
dc.subject |
основи фінансової математики |
uk_UA |
dc.subject |
кейс-метод навчання |
uk_UA |
dc.subject |
финансовая грамотность |
uk_UA |
dc.subject |
учащиеся профильных классов |
uk_UA |
dc.subject |
основы финансовой математики |
uk_UA |
dc.subject |
кейс-метод обучения |
uk_UA |
dc.subject |
financial literacy |
uk_UA |
dc.subject |
school students of specialized groups |
uk_UA |
dc.subject |
basics of Financial Mathematics |
uk_UA |
dc.subject |
case-method of teaching |
uk_UA |
dc.title |
СИТУАТИВНЕ НАВЧАННЯ ОСНОВ ФІНАНСОВОЇ МАТЕМАТИКИ УЧНІВ ПРОФІЛЬНИХ КЛАСІВ ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ ЇХ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Ситуативное обучение основам финансовой математики учащихся профильных классов как способ повышения их финансовой грамотности |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Situational learning the basics of financial mathematics pupils specialized classes as a way to improve their financial literacy |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |