DSpace Repository

ПРО СТАН ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ДО РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ

Show simple item record

dc.contributor.author Фесенко, Г. А.
dc.contributor.author Fesenko, A. A.
dc.date.accessioned 2017-11-08T11:54:11Z
dc.date.available 2017-11-08T11:54:11Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/4323
dc.description Фесенко, Г. А. Про стан готовності вчителів природничо-математичних дисциплін до реалізації компетентнісного підходу у навчанні / Г. А. Фесенко // Наукові записки Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Педагогічні науки. - К., 2015. - Вип. 51. - С. 213-217. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито вимоги Державного стандарту до навчання учнів на засадах компетентністного, особистісного та діяльнісного підходів; наведено результати анкетування вчителів природничо-математичних дисциплін щодо їх готовності до формування компетентностей учнів та вибору відповідних технологій. В статье раскрыты требования Государственного стандарта к обучению учащихся на основе компетентностного, личностного и деятельностного подходов; приведены результаты анкетирования учителей естественно-математических дисциплин относительно их готовности к формированию компетентностей учащихся и выбору соответствующих технологий обучения. The article points out the requirements of state standard for students’ training on the basis of competence, personality and activity approaches; the questionnaire results of natural and mathematical sciences teachers due to their readiness for students’ competencies formation and appropriate teaching technologies choice are given. uk_UA
dc.subject Державний стандарт uk_UA
dc.subject компетентність uk_UA
dc.subject технологія uk_UA
dc.subject готовність учителя математики uk_UA
dc.subject осударственный стандарт базового и полного общего среднего образования uk_UA
dc.subject компетентность uk_UA
dc.subject готовность учителя естественно-математических дисциплін к выбору технологий компетентностно-ориентированного обучения uk_UA
dc.subject state standard of basic and complete secondary education uk_UA
dc.subject competence uk_UA
dc.subject natural and mathematical sciences teachers’ readiness to the choice of competence oriented teaching technologies uk_UA
dc.title ПРО СТАН ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН ДО РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ uk_UA
dc.title.alternative О СОСТОЯНИИ ГОТОВНОСТИ УЧИТЕЛЕЙ ЕСТВЕННО- МАТЕМАТИЧЕСКИХ ДИСЦИПЛІН К РЕАЛИЗАЦИИ КОМПЕТЕНТНОСТНОГО ПОДХОДА В ОБУЧЕНИИ uk_UA
dc.title.alternative THE ROLE OF NATURAL AND MATHEMATICAL SCIENCES TEACHERS’ READINESS TO THE COMPETENCE APPROACH IMPLEMENTATION IN TEACHING uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account