DSpace Repository

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СТАНОВЛЕННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Show simple item record

dc.contributor.author Гриценко, И. В.
dc.contributor.author Grytsenko, І.
dc.contributor.author Гриценко, І. В.
dc.date.accessioned 2017-11-07T17:14:27Z
dc.date.available 2017-11-07T17:14:27Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/4292
dc.description Гриценко, І. Педагогічні умови становлення духовно-моральної особистості студента в освітньому процесі / І. Гриценко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : зб. наук. праць / ред. О. І. Безлюдний. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. – Вип. 53. – С. 215-222. uk_UA
dc.description.abstract У статті сформульовані мета, завдання, зміст, етапи і умови ефективності процесу педагогічного забезпечення становлення духовно-моральної культури особистості студента. Організація цього процесу повинна здійснюватися з урахуванням специфіки ціннісних орієнтацій студентства, які обумовлені його віковими і соціокультурними особливостями. Доводиться необхідність інтеграції професійної підготовки фахівця, становлення його духовно-моральної особистісної культури і реальної життєдіяльності, що відповідає інноваційним освітнім тенденціям, обумовленим входженням України у світовий освітній простір. В статье сформулированы цель, задачи, содержание, этапы и условия эффективности процесса педагогического обеспечения становления духовно-нравственной культуры личности студента. Организация этого процесса должна осуществляться с учетом специфики ценностных ориентаций студенчества, которые обусловлены его возрастными и социокультурными особенностями. Раскрывается необходимость интеграции профессиональной подготовки специалиста, становление его духовно-нравственной личностной культуры и реальной жизнедеятельности, что соответствует инновационным образовательным тенденциям, обусловленным вхождением Украины в мировое образовательное пространство. The article defines the purpose, objectives, contents, stages and conditions to ensure the efficiency of the pedagogical formation of spiritual and moral culture of the individual student. The organization of this process should take into account the specifics of the value orientations of students, which are due to his age and socio-cultural features. It reveals the need for the integration of professional training, the development of his personal spiritual and moral culture and real life activity that corresponds to the innovative educational trends caused by the entry of Ukraine into the world educational space. uk_UA
dc.subject студент uk_UA
dc.subject особистість uk_UA
dc.subject становлення uk_UA
dc.subject духовно-моральна культура uk_UA
dc.subject освітній процес uk_UA
dc.subject студент uk_UA
dc.subject личность uk_UA
dc.subject становление uk_UA
dc.subject духовно-нравственная культура uk_UA
dc.subject образовательный процесс uk_UA
dc.subject student uk_UA
dc.subject personality formation uk_UA
dc.subject spiritual and moral culture uk_UA
dc.subject educational process uk_UA
dc.title ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СТАНОВЛЕННЯ ДУХОВНО-МОРАЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ uk_UA
dc.title.alternative ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ УСЛОВИЯ СТАНОВЛЕНИЯ ДУХОВНО-НРАВСТВЕННОЙ ЛИЧНОСТИ СТУДЕНТА В ОБРАЗОВАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ uk_UA
dc.title.alternative PEDAGOGICAL CONDITIONS OF FORMATION SPIRITUAL AND MORAL PERSONALITY STUDENT IN EDUCATIONAL PROCESS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account