DSpace Repository

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ РИТОРИЧНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МОВИ В ШКОЛІ

Show simple item record

dc.contributor.author Нищета, В. А.
dc.date.accessioned 2017-10-18T11:30:21Z
dc.date.available 2017-10-18T11:30:21Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/3963
dc.description Нищета, В. А. Теоретико-методологічне обґрунтування риторичного підходу до навчання мови в школі / В. А. Нищета // Наукові записки Нац. ун-ту «Острозька академія» : Серія : Філологічна» : зб. наук. праць / гол. ред. І. Д. Пасічник]. – Острог : Вид-во Нац. ун-ту «Острозька академія», 2015. – Вип. 57. – С. 207– 212. uk_UA
dc.description.abstract У статті розглядається проблема обґрунтування концептів «риторичне» та «риторичний підхід» у контексті риторичних досліджень і методики навчання риторики на різних рівнях освіти. Представлена концепція риторичного підходу до навчання мови (стратегічна ідея, принципи, категоріальний апарат) як стратагема в процесі формування риторичної компетентності школярів. В статье рассматривается проблема обоснования концептов «риторическое» и «риторический подход» в контексте риторических исследований и методики обучения риторике на разных уровнях образования. Представлена концепция риторического подхода к обучению языку (стратегическая идея, принципы, категориальный аппарат) как стратагема в процессе формирования риторической компетентности школьников. The problem of grounding the concepts «rhetorical» and «rhetorical approach» in the context of rhetorical researches and method of rhetoric teaching on the different levels of education is considered in the article. There have been presented the conception of rhetorical approach to language teaching (strategic idea, principle, categorical apparatus) as a stratagem in the process of forming of pupils’ rhetorical competence. uk_UA
dc.language.iso ua uk_UA
dc.subject «риторичне» uk_UA
dc.subject підхід uk_UA
dc.subject риторичне підхід uk_UA
dc.subject риторична компетентність uk_UA
dc.subject риторизація uk_UA
dc.subject «риторическое» uk_UA
dc.subject подход uk_UA
dc.subject риторический подход uk_UA
dc.subject риторическая компетентность uk_UA
dc.subject риторизация uk_UA
dc.subject «rhetorical» uk_UA
dc.subject approach uk_UA
dc.subject rhetorical approach uk_UA
dc.subject rhetorical competence uk_UA
dc.subject rhetorization uk_UA
dc.title ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ РИТОРИЧНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ МОВИ В ШКОЛІ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account