DSpace Repository

ФЕНОМЕН «ТРАНСФОРМАЦІЯ ОСВІТИ» В НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

Show simple item record

dc.contributor.author Цюпак, И. Н.
dc.contributor.author Tsyupak, I. М.
dc.contributor.author Цюпак, І. М.
dc.date.accessioned 2017-10-10T12:31:44Z
dc.date.available 2017-10-10T12:31:44Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/3760
dc.description Цюпак, І. М. Феномен «трансформація освіти» в наукових дослідженнях [Текст] / І. М. Цюпак // Наукова скарбниця освіти Донеччини : науково-методичний журнал. – Слов’янськ : Вид-во «Витоки», 2017. - № 1. – С. 9-13. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито феномен «трансформація освіти» в наукових дослідженнях з урахуванням головних ідей та потреб суспільства Автором зясовано, що зміни у педагогічній думці й парадигмі освіти неможливі без розгляду досліджуваного явища в історичному контексті. Таким чином зміни в освіті, що впливають на якість трансформації підпорядковані певним ідеям, серед яких ми визначаємо наступні й такі, що впливають на її учасників: культуроносні зміни, методологічні основи сучасної філософії освіти, процес перетворення внутрішньої основи існуючої системи цінностей особистості, освітній інформаційно- організаційний простір. В статье раскрыт феномен «трансформация образования» в научных исследованиях с учетом главных идей и потребностей общества. Автором выяснено, что изменения в педагогической мысли и парадигме образования невозможные без рассмотрения исследуемого явления в историческом контексте. Таким образом изменения в образовании, которые влияют на качество трансформации подчинены определенным идеям, среди которых мы определяем следующие и те, которые влияют на ее участников: культуроносные изменения, методологические основы современной философии образования, процесс преобразования внутренней основы существующей системы ценностей личности, образовательное информационно-организационное пространство. In the article the phenomenon of "transformation of education" in the scientific studies, taking into account the main ideas and the needs of society. The author found that changes in pedagogical thought and the paradigm of education is impossible without consideration of the phenomenon in a historical context. Therefore, the changes in education that affect the quality of the transformation are subject to certain ideas, among which we define as those that affect its members: kulturologia changes, methodological foundations of contemporary philosophy of education, the process of transformation of the internal foundations of the existing system of individual values, educational information and organisational space. uk_UA
dc.subject освіта uk_UA
dc.subject трансформація освіти uk_UA
dc.subject освітня парадигма uk_UA
dc.subject образование uk_UA
dc.subject трансформация образования uk_UA
dc.subject образовательная парадигма uk_UA
dc.subject education uk_UA
dc.subject transformation of education uk_UA
dc.subject educational paradigm uk_UA
dc.title ФЕНОМЕН «ТРАНСФОРМАЦІЯ ОСВІТИ» В НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ uk_UA
dc.title.alternative ФЕНОМЕН «ТРАНСФОРМАЦИЯ ОБРАЗОВАНИЯ» В НАУЧНЫХ ИССЛЕДОВАНИЯХ uk_UA
dc.title.alternative THE PHENOMENON OF "TRANSFORMATION OF EDUCATION" IN SCIENTIFIC RESEARCH uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account