DSpace Repository

THE INTERPRETATION OF THE PEDAGOGICAL INNOVATIONS IN DIFFERENT CLASSIFICATIONS

Show simple item record

dc.contributor.author Tsyupak, I. М.
dc.contributor.author Цюпак, І. М.
dc.date.accessioned 2017-10-10T12:12:40Z
dc.date.available 2017-10-10T12:12:40Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/3752
dc.description Цюпак, И. Н. Интерпретация педагогических инноваций в различных классификациях / The Interpretation of the Pedagogical Innovations in Different Classifications / И. Н. Цюпак // Eastern European Scientific Journal (Gesellschaftswissenschaften : Düsseldorf(Germany) : Auris Verlag, 2016, 1. - P. 140-142. uk_UA
dc.description.abstract Тhe article contains a theoretical basis of the classifications of pedagogical innovations, which is, in the author's opinion, contributed to the formation of innovative educational area and also it is directed on modernization of educational area. uk_UA
dc.subject pedagogical innovates uk_UA
dc.subject innovative pedagogical activity uk_UA
dc.subject pedagogical experience uk_UA
dc.subject pedagogical innovations uk_UA
dc.subject classification of pedagogical innovations uk_UA
dc.title THE INTERPRETATION OF THE PEDAGOGICAL INNOVATIONS IN DIFFERENT CLASSIFICATIONS uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account