DSpace Repository

Залучення студентів до проектування і створення електронних навчальних середовищ з фізики як спосіб їх особистісно-орієнтованої підготовки до методичної діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Шарко, В. Д.
dc.contributor.author Sharko, V. D.
dc.date.accessioned 2017-10-02T11:51:17Z
dc.date.available 2017-10-02T11:51:17Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/3652
dc.description Шарко, В. Д. Залучення студентів до проектування і створення електронних навчальних середовищ з фізики як спосіб їх особистісно-орієнтованої підготовки до методичної діяльності / В. Д. Шарко // Інформаційні технології в освіті : зб. наук. праць. – Херсон : Вид-во ХДУ, 2016. - Вип. 29. – С. 31-38. uk_UA
dc.description.abstract У статті розкрито можливості підготовки майбутніх учителів фізики до методичної діяльності шляхом залучення до проектування і створення електронних (інформаційних) навчальних середовищ (ЕНС) зі шкільного курсу фізики. Визначено пріоритетні напрями діяльності учителя з навчання учнів фізики з позицій компетентнісного підходу до виміру якості фізичної освіти. Наведено перелік базових понять, що складають основу проектувальної діяльності учителя фізики та схарактеризовано їх відповідно до сучасних вимог. Представлено основні види діяльності учнів з фізики (засвоєння теоретичного матеріалу, розв’язування різних типів фізичних задач, виконання фізичного експерименту, дослідження) у контексті компетентнісного підходу до організації навчального процесу. З’ясовано сутність поняття «електронне інформапційно-комунікаційне навчальне середовище» та визначено його структуру з урахуванням нормативних та дидактичних вимог. Представлено інтегровану модель проектування технології особистісно орієнтованого навчання майбутнього учителя фізики методичної діяльності. Окреслено перелік дій студента з проектування і створення ЕНС зі шкільного курсу фізики як одного з видів методичної діяльності вчителя. Визначено переваги особистісно орієнтованої технології професійної підготовки майбутнього учителя фізики з позицій індивідуального, діяльнісного та компетентнісного підходів. В статье раскрыты возможности подготовки будущих учителей физики к методической деятельности путем вовлечения их в проектирование и создание электронных информационно-коммуникативных обучающих сред (ЭИКОС) по школьному курсу физики. Определены приоритетные направления деятельности учителя по обучению учащихся физике с позиций компетентностного похода к измерению качества физического образования. Приведен перечень базовых понятий, которые составляют основу проектировочной деятельности учителя физики. Они охарактеризованы в соответствии с современными требованиями. Представлены основные виды деятельности учащихся по физике (усвоение теоретического материала, решение различных типов физических задач, выполнение физического эксперимента, проведение исследований) в контексте компетентностного подхода к организации учебного процесса. Выявлена суть понятия «электронная информационно-коммуникативная обучающая среда» и определена его структура с учетом нормативных и дидактических требований. Представлена интегрированная модель технологии личностно ориентированного обучения методической деятельности будущих учителей физики. Приведен алгоритм действий студента и преподавателя по проэктированию и созданию ЭИКОС как одного из видов методической деятельности учителя. Опеределены преимущества личностно ориентированной технологии профессиональной подготовки будущего учителя физики с позиций индивидуального, деятельностного и компетентностного подходов. The article reveals the possibilities of training of future teachers of Physics for methodical activity by involving them in destining and developing of electronic information&communication educational environments (EICEE) in school course in Physics. The author defines priority trends of teacher’s activity in teaching of Physics from the standpoint of the competence approach to measuring of physical education quality. They are characterized according to modern requirements. The main types of learners’ activities in Physics (theoretical material acquisition, solving various types of physical problems, making physical experiment confuction, the research carryng out) are represented in the context of the competence approach to organization of educational process. The author reveals the essence and structure of the notion “electronic information&communication educational environment” according to normative and didactic requirements. Integrated model of technology of personality-oriented training of future teachers of Physics for methodical activity is suggested. An algorithm of teacher’s and student’s actions for destining and developing of electronic information&communication educational environment as a type of teacher’s methodical activity is given. The advantages of personality-oriented technology of professional training of future teachers of Physics from the standpoint of individual, activity and competence approaches are defined. uk_UA
dc.subject методична діяльність учителя фізики, педагогічне проектування, електронне навчальне середовище, шкільний курс фізики, компетентнісний, особистісний та діяльнісний підходи до навчання учнів і студентів, індивідуальна траєкторія навчання майбутніх учителів. uk_UA
dc.subject методическая деятельность учителя физики, педагогическое проектирование, электронная образовательная среда, школьный курс физики, компетентностный, личностный и деятельностный подходы к обучению учащихся и студентов, индивидуальная траектория обучения будущих учителей. uk_UA
dc.subject methodical activity of the teacher of Physics, pedagogical destining, electronic educational environment, school course in Physics, competence, individual and activity approaches to teaching pupils and students, individual trajectory of future teachers training. uk_UA
dc.title Залучення студентів до проектування і створення електронних навчальних середовищ з фізики як спосіб їх особистісно-орієнтованої підготовки до методичної діяльності uk_UA
dc.title.alternative ВОВЛЕЧЕНИЕ СТУДЕНТОВ В ПРОЕКТИРОВАНИЕ И СОЗДАНИЕ ЭЛЕКТРОННЫХ ОБУЧАЮЩИХ СРЕД ПО ФИЗИКЕ КАК СПОСОБ ИХ ЛИЧНОСТНО ОРИЕНТИРОВАННОЙ ПОДГОТОВКИ К МЕТОДИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ uk_UA
dc.title.alternative INVOLVING STUDENTS IN DESTINING AND DEVELOPING OF ELECTRONIC EDUCATIONAL ENVIRONMENTS IN PHYSICS AS A WAY OF THEIR PERSONALITY-ORIENTED TRAINING FOR METHODICAL ACTIVITY uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account