dc.contributor.author |
Гончаренко, Т. Л. |
|
dc.contributor.author |
Goncharenko, T. L. |
|
dc.date.accessioned |
2017-09-01T12:11:55Z |
|
dc.date.available |
2017-09-01T12:11:55Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/3423 |
|
dc.description |
Гончаренко, Т. Л. Результати формувального експерименту з формування готовності вчителя фізики до проектування навчального процесу у післядипломній освіті / Т. Л. Гончаренко // Науковий часопис Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. Серія № 5, Пед. науки. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. – Вип. 40. – С. 48-50. |
uk_UA |
dc.description.abstract |
У статті розглядаються результати формувального експерименту з формування готовності вчителів фізики до проектування навчального процесу у післядипломній освіті. Наводяться якісний та кількісний аналіз отриманих результатів. В статье рассматриваются результаты формирующего эксперимента по формированию готовности учителей физики к проектированию учебного процесса в последипломном образовании. Приводятся качественный и
количественный анализ полученных результатов. The article discusses the results of formative experiment of the training of physics teachers to design educational process in postgraduate education. We give qualitative and quantitative analysis of the results. |
uk_UA |
dc.subject |
проектування, навчальний процес,, експериментальне дослідження,формувальний експеримент, вчитель фізики, критерій Пірсона. |
uk_UA |
dc.subject |
проектирование, учебный процесс,, экспериментальное исследование, педагогический эксперимент, учитель физики, критерий Пирсона. |
uk_UA |
dc.subject |
Pedagogical design, learning process, experimental research, pedagogical experiment, physics teacher, Pearson criterion. |
uk_UA |
dc.title |
РЕЗУЛЬТАТИ ФОРМУВАЛЬНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ З ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ФІЗИКИ ДО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |