DSpace Repository

ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ФІЗИКИ

Show simple item record

dc.contributor.author Гончаренко, Т. Л.
dc.contributor.author Шарко, В. Д.
dc.date.accessioned 2017-08-31T13:29:24Z
dc.date.available 2017-08-31T13:29:24Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/3394
dc.description Гончаренко, Т. Л. Діяльнісний підхід до проектування навчального процесу з фізики / Т. Л. Гончаренко, В. Д. Шарко // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т. Г. Шевченка. Серія: Пед. науки. – Чернігів : ЧНПУ, 2011. – Вип. 89. – С. 229-233. uk_UA
dc.description.abstract У статті обгрунтовано доцільність діяльнісного підхіду до проектування навчального процесу з фізики. З позицій цього підходу визначаються особливості проектувальної діяльності вчителя фізики, і цілепокладання як основного її етапу. The article explains the feasibility of the activity approach to the design of the learning process of physics. From this point of view defined features to the design activity of a physics teacher and goal setting as the main phase uk_UA
dc.subject діяльнісний підхід, педагогічне проектування, ціле покладання, діагностичність цілей навчання фіз uk_UA
dc.subject activity approach, pedagogical planning, goal setting, the need to diagnose learning goals of physics. uk_UA
dc.title ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД ДО ПРОЕКТУВАННЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ФІЗИКИ uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account