DSpace Repository

КОМПЕТЕНТНІСНО-ЗНАННЄВА ПІДГОТОВКА ЛЮДИНИ ДО ЖИТТЯ В УМОВАХ НОВОГО ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА

Show simple item record

dc.contributor.author Костючков, С. К.
dc.contributor.author Kostyuchkov, S. K.
dc.date.accessioned 2017-07-10T11:51:41Z
dc.date.available 2017-07-10T11:51:41Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/3172
dc.description Костючков, С. К. КОМПЕТЕНТНІСНО-ЗНАННЄВА ПІДГОТОВКА ЛЮДИНИ ДО ЖИТТЯ В УМОВАХ НОВОГО ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА / С. К. Костючков // Гілея. Науковий вісник. - К. : ВІР УАН, 2016. - Вип. 106 (№ 3). - С. 230-234. uk_UA
dc.description.abstract Статтю присвячено обґрунтуванню ключових засад компетентнісно-знаннєвої підготовки індивіда до життя в умовах нового громадянського суспільства; підкреслено, що в межах біологічного, соціологічного, педагогічного й психологічного підходів розвиток особистості розглядається як тісна та безперервна взаємодія двох факторів – спадковості й середовища, іншими словами – біологічного й соціального. В якості дослідницької мети автор визначив обґрунтування теоретичного положення щодо необхідності орієнтації сучасної системи освіти на компетентнісно-знаннєву підготовку людини до адекватного професійного та особистісного реагування на запити й виклики, характерні як для сучасної держави, так і для нового громадянського суспільства. Зроблено висновок про те, що специфіка громадянської освіти полягає в зміщенні центру уваги з людини знаючої на особистість, підготовлену до життя в сучасному, стрімко змінюваному світі, спроможну своєчасно та адекватно реагувати на мінливі, як правило, стохастичні макро- й мікропроцеси в суспільстві та в природі. Статья посвящена обоснованию ключевых принципов компетентностно-знаниевой подготовки индивида к жизни в условиях нового гражданского общества; подчеркнуто, что в пределах биологического, социологического, педагогического и психологического подходов развитие личности рассматривается как тесное и непрерывное взаимодействие двух факторов – наследственности и среды, другими словами – биологического и социального. В качестве исследовательской цели автор определил обоснование теоретического положения о необходимости ориентации современной системы образования на компетентностно-знаниевую подготовку человека к адекватному профессиональному и личностному реагированию на запросы и вызовы, характерные как для современного государства, так и для нового гражданского общества. Сделан вывод о том, что специфика гражданского образования заключается в смещении центра внимания с человека знающего на личность, подготовленную к жизни в современном, стремительно меняющемся мире, способную своевременно и адекватно реагировать на меняющиеся, как правило, стохастические макро- и микропроцессы в обществе и в природе. The article is devoted to the substantiation of the key principles of competency-knowledge individual preparation for life in the new civil society; stressed that within the biological, sociological, psychological and pedagogical approaches to personality development is seen as a close and continuous interaction of two factors – heredity and environment, in other words – biological and social. As determined by objective research study theoretical position on the need for orientation of modern education system, knowledge competent person to prepare adequate professional and personal responses to inquiries and challenges characteristic for the modern state, and the new civil society. It is concluded that the specificity of civic education is to shift the focus of human knowing the personality prepared for life in today's rapidly changing world, capable of timely and adequately respond to evolving usually stochastic macro- and microprocesses in society and in nature. uk_UA
dc.subject індивід uk_UA
dc.subject адаптація uk_UA
dc.subject система освіти uk_UA
dc.subject громадянське суспільство uk_UA
dc.subject державна ідеологія uk_UA
dc.subject громадянська компетенція uk_UA
dc.subject фронезис uk_UA
dc.subject громадянська освіта uk_UA
dc.subject индивид uk_UA
dc.subject адаптация uk_UA
dc.subject система образования uk_UA
dc.subject гражданское общество uk_UA
dc.subject государственная идеология uk_UA
dc.subject гражданская компетенция uk_UA
dc.subject фронезис uk_UA
dc.subject гражданское образование uk_UA
dc.subject individual uk_UA
dc.subject adaptation uk_UA
dc.subject education system uk_UA
dc.subject civil society uk_UA
dc.subject state ideology uk_UA
dc.subject civic competence uk_UA
dc.subject fronezys uk_UA
dc.subject civic education uk_UA
dc.title КОМПЕТЕНТНІСНО-ЗНАННЄВА ПІДГОТОВКА ЛЮДИНИ ДО ЖИТТЯ В УМОВАХ НОВОГО ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА uk_UA
dc.title.alternative Компетентностно-знаниевая подготовка человека к жизни в условиях нового гражданского общества uk_UA
dc.title.alternative Competence knowledge preparation for human life under the new civil society uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Факультет психології, історії та соціології
    Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та соціології. Кафедра психології. Кафедра історії, археології та методики викладання. Кафедра філософії та соціально-гуманітарних наук

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account