DSpace Repository

БІОФІЛОСОФІЯ ЯК ТЕОРЕТИЧНА І ПРАКТИЧНА ОСНОВА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ

Show simple item record

dc.contributor.author Костючков, С. К.
dc.contributor.author Kostyuchkov, S. K.
dc.date.accessioned 2017-07-10T09:13:32Z
dc.date.available 2017-07-10T09:13:32Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://ekhsuir.kspu.edu/handle/123456789/3158
dc.description Костючков, С. К. Біофілософія як теоретична і практична основа підвищення рівня ефективності сучасної системи освіти / С. К. Костючков // Гілея. Науковий вісник. - К. : ВІР УАН, 2017. - Вип. 117 (№2). - С. 193-196. uk_UA
dc.description.abstract У статті окреслено коло проблем, пов’язаних із формуванням нової наукової дисципліни – біофілософії як реакції на необхідність більш глибокої імплікації філософії та біології. Автор визначає біофілософію як поліаспектну, інтегративну, міждисциплінарну галузь наукового знання, що базується на комплексі біологічних наук і має на меті артикуляцію та розв’язання світоглядних, аксіологічних, методологічних, гносеологічних і онтологічних проблем шляхом дослідження наявних у природі форм життєпрояву. Наголошується на тому, що в освіті біофілософський підхід орієнтовано на конструктивну реалізацію освітньо-виховного процесу, на продукування перспективних, науково-обґрунтованих освітніх моделей, втілення яких забезпечить адекватну реакцію освітніх інституцій на вимоги суспільства й держави. Автор висвітлює основні положення розробленої ним філософсько-освітньої концепції, яка базується на біофілософії (зокрема, біополітиці). Зроблено висновок про те, що біофілософія в сучасних умовах слугує не тільки об’єктом наукового дискурсу, але й теоретичним і практичним фундаментом підвищення продуктивності й результативності, зокрема, освітньої системи суспільного життя. uk_UA
dc.description.abstract В статье очерчен круг проблем, связанных с формированием новой научной дисциплины – биофилософии, как реакции на необходимость более глубокой импликации философии и биологии. Автор определяет биофилософию как полиаспектную, интегративную, междисциплинарную область научного знания, которая базируется на комплексе биологических наук и имеет целью артикуляцию и решение мировоззренческих, аксиологических, методологических, гносеологических и онтологических проблем путем исследования природных форм жизнепроявлений. Подчеркивается, что в образовании биофилософський подход ориентирован на конструктивную реализацию образовательно-воспитательного процесса, на продуцирование перспективных научно-обоснованных образовательных моделей, воплощение которых обеспечит адекватную реакцию системы образования на требования общества и государства. Автор представляет основные положения разработанной им философско-образовательной концепции, основанной на биофилософии (в частности, биополитике). Сделан вывод о том, что биофилософия в современных условиях служит не только объектом научного дискурса, но и теоретическим и практическим фундаментом повышения производительности и результативности, в частности, в сфере образования общественной жизни.
dc.description.abstract The article identified the problems associated with the formation of a new scientific discipline – biofilosophy as a response to the need for a deeper implication of philosophy and biology. The author defines as biofilosophy poliaspeсts, integrative, interdisciplinary branch of scientific knowledge, based on a set of biological sciences and aims to articulation and solution of philosophical, axiological, methodological, epistemological and ontological problems by examining existing forms of life in nature. It is noted that the education biofilosophy constructive approach focuses on the realization of educational process, the production of advanced, evidence-based educational models, implementation of which will provide an adequate response to the demands of educational institutions of society and the state. The author highlights the key provisions developed by his philosophical and educational concepts based on biofilosophy (including biopolitics). It is concluded that under current conditions biofilosophy serves not only the object of scientific discourse but also theoretical and practical foundation for increased productivity and efficiency, particularly in the educational sphere of public life.
dc.subject людина uk_UA
dc.subject філософія uk_UA
dc.subject духовна культура uk_UA
dc.subject аксіологія uk_UA
dc.subject біофілософія uk_UA
dc.subject суспільство uk_UA
dc.subject біополітика uk_UA
dc.subject освітньо-виховна система uk_UA
dc.subject цивілізаційні виклики uk_UA
dc.subject человек uk_UA
dc.subject философия uk_UA
dc.subject духовная культура uk_UA
dc.subject аксиология uk_UA
dc.subject биофилософия uk_UA
dc.subject общество uk_UA
dc.subject биополитика uk_UA
dc.subject образовательно-воспитательная система uk_UA
dc.subject цивилизационные вызовы uk_UA
dc.subject man uk_UA
dc.subject philosophy uk_UA
dc.subject spiritual culture uk_UA
dc.subject axiology uk_UA
dc.subject biofilosofiya uk_UA
dc.subject society uk_UA
dc.subject biopolitics uk_UA
dc.subject educative system uk_UA
dc.subject civilizational challenges uk_UA
dc.title БІОФІЛОСОФІЯ ЯК ТЕОРЕТИЧНА І ПРАКТИЧНА ОСНОВА ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТИ uk_UA
dc.title.alternative Биофилософии как теоретические и практические основы повышения уровня эффективности современной системы образования uk_UA
dc.title.alternative Biofilosofii theoretical and practical framework to improve efficiency modern education system uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Факультет психології, історії та соціології
    Кафедра соціальної роботи, соціальної педагогіки та соціології. Кафедра психології. Кафедра історії, археології та методики викладання. Кафедра філософії та соціально-гуманітарних наук

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account