DSpace Repository

АНАЛІЗ МЕТОДИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО МОВНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ У КОНТЕКСТІ СЛОВОЦЕНТРИЗМУ

Show simple item record

dc.contributor.author Полєвікова, О. Б.
dc.date.accessioned 2017-07-07T09:54:27Z
dc.date.available 2017-07-07T09:54:27Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.uri http://eKhSUIR.kspu.edu/handle/123456789/3140
dc.description Полєвікова, О. Б. Аналіз методичних підходів до мовної освіти дітей у контексті словоцентризму // Педагогічні науки : зб. наук. праць / ред. В. Л. Федяєва.– Херсон, 2017. – Вип. 75. uk_UA
dc.description.abstract У статті здійснено аналіз методичних підходів до мовної освіти й мовленнєвого розвитку дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку в контексті словоцентризму, а саме: визначено термінологічне поле зазначеного напряму дослідження; схарактеризовано основні підходи до порушеної проблеми в сучасному просторі дошкільної та початкової освіти; обґрунтовано доречність запровадження словоцентричного підходу до мовної освіти дітей. Автор статьи анализирует методические подходы к языковому образованию и речевому развитию детей старшего дошкольного и младшего школьного возраста в контексте словоцентризма, а именно: определяет терминологическое поле указанного направления исследования; характеризует основные подходы к нему в современном пространстве дошкольного и начального образования; обосновывает уместность введения словоцентричного подхода к языковому образованию детей. In the article the analysis of methodological approaches to language education and speech development of children of senior preschool and younger school age in the context of word-center, namely: defined terminological field, this direction of research; the characteristic of the basic approach to the issues raised in the modern space, preschool and primary education; justified the appropriateness of the introduction of the word-center approach to language education of children. uk_UA
dc.subject методичні підходи uk_UA
dc.subject мовна освіта дітей uk_UA
dc.subject словоцентричний підхід uk_UA
dc.subject методические подходы uk_UA
dc.subject языковое образование детей uk_UA
dc.subject словоцентричный подход uk_UA
dc.subject methodological approaches uk_UA
dc.subject linguistic education of children uk_UA
dc.subject wordcenter approach uk_UA
dc.title АНАЛІЗ МЕТОДИЧНИХ ПІДХОДІВ ДО МОВНОЇ ОСВІТИ ДІТЕЙ У КОНТЕКСТІ СЛОВОЦЕНТРИЗМУ uk_UA
dc.title.alternative АНАЛИЗ МЕТОДИЧЕСКИХ ПОДХОДОВ К ЯЗЫКОВОМУ ОБРАЗОВАНИЮ ДЕТЕЙ В КОНТЕКСТЕ СЛОВОЦЕНТРИЗМА uk_UA
dc.type Article uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

  • Педагогічний факультет
    Кафедра педагогіки та психології дошкільної та початкової освіти. Кафедра теорії та методики дошкільної та початкової освіти. Кафедра спеціальної освіти. Кафедра педагогіки, психології й освітнього менеджменту імені проф. Є. Петухова

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account